در مراسم معارفه رئیس جدید پژوهشگاه صنعت نفت بیان شد:

بدنبال پژوهش‌های کاربردی در پژوهشگاه صنعت نفت هستیم

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۳:۱۷
کد خبر: ۶۲۷۷۷۹
بدنبال پژوهش‌های کاربردی در پژوهشگاه صنعت نفت هستیم
مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه رئیس جدید پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، مراسم معارفه «جعفر توفیقی» رئیس جدید پژوهشگاه صنعت نفت و تقدیر از زحمات «حمید رضا کاتوزیان» مدیر سابق این پژوهشگاه با حضور «حبیب الله بیطرف» معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در محل این پژوهشگاه برگزار شد.

جعفر توفیقی طی سخنان کوتاهی در این مراسم گفت: پژوهشگاه صنعت نفت سرمایه با ارزش این صنعت است که باید با تجربیات و توانمندی های نیروهای آن به سمت موفقیت بیشتر حرکت کند.

وی در ادمه افزود: اساسنامه جدید پژوهشگاه در هیات امنا تدوین شده است. در این اساسنامه تاکید بر ماموریت محوری است. اساسنامه در کنار سیاست های وزیر از جمله اسناد سازمان است. تلاش ما در پژوهشگاه این خواهد بود که صنعت نفت به یک صنعت دانش بنیان تبدیل شود.

در ادامه این مراسم حبیب الله بیطرف رئیس هیات امنای پژوهشگاه صنعت ضمن تشکر از زحمات کاتوزیان گفت: پژوهشی که ما در پژوهشگاه صنعت نفت دنبال می کنیم، پژوهش های بنیادی نیست. چرا که انجام این نوع پژوهش ها وظیفه دانشگاه است. پژوهش های مورد نظر ما در صنعت نفت، پژوهش های کاربردی و به منظور توسعه است. انتظار ما از پژوهشگاه صنعت نفت این است که در اجرای پژوهش های میدان محور پیش رو باشد. به گونه ای که دانشگاه از آن الگو بگیرد.

معاون وزیر نفت در ادامه افزود: در حوزه فناوری انتظار از پژوهشگاه توجه به فناوری های بین بخش‌هایی همچون آی تی، نانو و بایو است. پژوهشگاه صنعت نفت باید طوری عمل کند که مدیران صنعت احساس کنند که نتیجه فعالیت های آن در پیشرفت کار آنها موثر بوده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات کاتوزیان با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز