فعال سیاسی اصلاح طلب:

شورای عالی اصلاح‌طلبان ظرفیت اتاق فکر برای جریان اصلاحات را ندارد/ شورای عالی برای انتخابات سال ۹۸ ساختار جدید خواهد داشت/ ائتلاف با اصولگرایان معتدل و اعتدالیون

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۳۳۷۱۴
شورای عالی اصلاح‌طلبان ظرفیت اتاق فکر برای جریان اصلاحات را ندارد/ شورای عالی برای انتخابات سال ۹۸ ساختار جدید خواهد داشت/ ائتلاف با  اصولگرایان معتدل و اعتدالیون
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان سعی دارند با توجه به شرایط خطیر کشور با حضور حتی اصولگرایان معتدل و اعتدالیون این جبهه را هر چه بیشتر فراگیر و گسترده تر کنند.

«عبدالله ناصری» فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره برخی انتقادات به عملکرد شورای عالی سیاست گذاری گفت: شورای عالی ائتلاف اصلاحات برای موضوع انتخابات پیش بینی و تعیین شده است. من هنوز این ظرفیت را در آن نمی بینم که بتواند به عنوان یک اتاق فکر جامع برای جبهه اصلاحات کار کند؛ البته حتما مخالف منحل آن هستم. کارگروهی تعیین شده و بررسی ها و تجدیدنظرهایی در ساختار آن صورت گرفته است که انشالله در دوره جدید برای سال 98 بر اساس ساختار جدید کار خود را دنبال خواهد کرد و حتما هم به حیات خود ادامه خواهد داد.

او درباره سخنان عارف در این باره که در سال 98 با اعتدالیون ائتلاف نمی کنیم، گفت: این نظر شخصی بود و در مورد آن خیلی بحث شد. نظری بود که خود آقای عارف هم ادامه نداد و دوستان اصلاح طلب هم اعلام کردند که این نظر شخصی است. اصلاح طلبان سعی دارند با توجه به شرایط خطیر کشور با حضور حتی اصولگرایان معتدل و اعتدالیون این جبهه را هر چه بیشتر فراگیر و گسترده تر کنند. این نگرانی در جامعه نباید القا شود که مجدد جریان رادیکال افراط گرایی که از سال 84 تا 92 در قوه مجریه بود و مجلات را در اختیار داشت، برای ملت تکرار نشود. راهکارش این است که فضا را فراگیر و بزرگتر کنیم بنابراین حتما ائتلاف با حفظ هویت اصلاح طلبی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز