اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۳۴۴۵
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

 

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

انسجام ملی مثل اکسیژن برای حیات کشور است‌/ در سال‌های 88، 96 و 98 به انسجام ملی لطمه وارد شد/ ناهماهنگی‌ها در سطوح تعیین استراتژی‌ها باید کنار زده شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: کشور برای امید به آینده، استفاده از ظرفیت‌ها، افزایش تاب‌آوری و مقابله با دشمنانش راهی غیر از انسجام ملی ندارد.


////

سرمایه اجتماعی؛ حلقه گمشده و چالش پیش روی اصلاح طلبان و اصولگرایان

سرمایه اجتماعی حلقه گمشده نه تنها اصلاح طلبان بلکه اصولگرایان است. چالشی که به نظر می‌رسد اصولگرایان نیز باید بیش از پیش به آن توجه کنند و همواره نباید به جذب آرای خاکستری دل خوش کنند.


////

گزارش روز؛

غرامت 27 میلیارد تومانی بر گردن دولت

انگلستان اعلام کرده به شش اثر هنری موجود در سفارتش آسیب وارد شده و تهران در این رابطه باید غرامت ۱/۳ میلیون پوندی معادل ۲۷ میلیارد تومان به لندن پرداخت کند.


////

محمدرضا خباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا مطرح کرد؛

هشدارها درباره انجمن حجتیه به چه دلیل است؟

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: اینکه می‌گویند عده‌ای از انجمن حجتیه هستند نمی‌دانم افرادی که چنین تحلیلی می‌دهند، منطورشان کدامیک از گروه‌های انجمن حجتیه است.


////

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم:

فراکسیون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سرلیست خود را معرفی کرده است/ این حد چانه‌زنی بر سر ریاست مجلس دور از انتظار است

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: تشکیلاتی به نام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سراسر کشور اکثریت رأی آورده که همان اول هم سرلیست خود را مشخص کرده است لذا باید مقداری از چانه زنی‌ها بر سر ریاست پرهیز شود و منافع و انتظارات مردم در نظر گرفته شود.


////

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

حتی خارج نشینان هم دیواری کوتاه‌تر از اصلاح‌طلبان پیدا نکرده‌اند/ برخی اصلاح طلبان زمانی‌که شرایط سخت می‌شود، نقش قابل توجهی ندارند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر واقعا کسی مرد میدان است هر کاری فکر می‌کند درست است، انجام دهد اما اینکه همه هم و غم‌ برخی افراد، اینگونه شود که برای اصلاح طلبان خط بکشند و مسیر تعیین کنند، راه به جایی نمی‌برد.


////

معاون اول رییس جمهور:

یکی از دغدغه‌ها دسترسی نداشتن خانواده ها و دانش آموزان به ابزار مورد نیاز برای آموزش است/ با بزرگترین رکود جهانی اقتصاد در صد سال اخیر روبرو هستیم

معاون اول رییس جمهور با اشاره به پیش بینی ها مبنی بر اینکه با بزرگترین رکود جهانی اقتصاد در صد سال اخیر روبرو هستیم گفت: باید ابعاد اجتماعی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را متناسب با این تحولات پرشتاب شناسایی کنیم و به تقویت مزیت های نسبی در این عرصه بپردازیم.


////

عضو حزب اتحاد ملت:

آشتی ملی به معنی برانداز نخواندن یکدیگر است/ در نظر گرفتن آشتی ملی به نفع همگان است

عضو حزب اتحاد ملت گفت: آشتی ملی یعنی همگان در صلح و آرامش به سر ببرند، حق یکدیگر را ضایع نکنند و تلاش نکنند از طریق ابزارها و اهرم‌های مختلف گروه مقابل را از صحنه سیاست حذف کنند.


////

یک عضو فراکسیون امید در مجلس:

جامعه‌ شاد و آزاد با تشکیل احزاب امکانپذیر است/ از ملزومات یک حکومت دموکراتیک، وجود احزاب است/ نهاد مساجد به عنوان یک حزب عمل می‌کند

یک عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: از ملزومات یک حکومت دموکراتیک، وجود احزاب است.


////

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان:

برخی نمایندگان مجلس مجری تلویزیون رژیم صهیونیستی بودند/ در شکایت دولت از نمایندگان، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نتوانست خوب عمل کند

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: شاهد نطق های ساختار شکنانه در مجلس دهم بودیم که بسیار تعجب برانگیز بود، در مجلس دهم بعضی از نمایندگان مجری تلویزیون رژیم صهیونیستی بودند، حتی در یک مورد از این موارد شاهد ورود هیئت نظارت نبودیم.


////

یک کارشناس حقوق بین‌الملل:

اگر غرامت 27 میلیاردی پرداخت نشود انگلیس می‌تواند در دیوان بین‌المللی دادگستری شکایت کند/ اگر رای اجرا نشود کار به شورای امنیت می رسد

یک کارشناس حقوق بین‌الملل درباره برآورد غرامت 27 میلیارد تومانی ایران به انگلیس می‌گوید: اگر این موضوع حل نشود انگلیس می‌تواتد در دیوان بین‌المللی دادگستری در چارچوب کنوانسیون‌هایی که وجود دارد، علیه ایران شکایت کند‌.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز