با صدور پیامی؛

سنجرانی، انتخاب قالیباف را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۸۲۸۸
سنجرانی، انتخاب قالیباف را تبریک گفت
رییس مجلس سنای پاکستان روز جمعه از «محمدباقر قالیباف» به عنوان دوست دیرینه مردم پاکستان یاد کرد و انتخاب وی را به ریاست مجلس شورای اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد صادق سنجرانی» رییس مجلس سنای پاکستان روز جمعه از «محمدباقر قالیباف» به عنوان دوست دیرینه مردم پاکستان یاد کرد و انتخاب وی را به ریاست مجلس شورای اسلامی ایران تبریک گفت.

دفتر صادق سنجرانی لحظاتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ریاست مجلس سنای پاکستان با تمجید از فعالیت آقای قالیباف در عرصه‌های مختلف به ویژه در مقام شهردار تهران، برای وی آرزوی موفقیت کرد. 

وی در پیام خود افزود: رییس جدید مجلس ایران، دوست دیرینه پاکستان است و وی همچنین از محبوبیت بالایی نزد ملت ایران برخوردار می‌باشد، ما آقای قالیباف را دوست نزدیک خود می‌دانیم. 

رئیس مجلس سنای پاکستان با تاکید بر گسترش بیش از پیش روابط این کشور با جمهوری اسلامی ایران جهت صلح، ثبات و رفاه در منطقه ابراز امیدواری کرد که روابط برادرانه و نزدیک دو کشور در دوران ریاست قالیباف در مجلس ایران بیش از گذشته تحکیم و توسعه خواهد یافت. 

وی با اشاره به لزوم یکپارچگی روسای مجالس آسیا، توسعه همکاری‌های پارلمانی و نیاز تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: پاکستان بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز