خطیب مسجد الأقصی:

به اتهام تظاهرات بازداشت شدم در حالیکه ۳ ماه است در خانه‌ام

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۰۹۵۵۶
به اتهام تظاهرات بازداشت شدم در حالیکه ۳ ماه است در خانه‌ام
رئیس هیئت عالی اسلامی و خطیب مسجد الأقصی بازداشت خود توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را بازداشت ظالمانه خواند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، شیخ عکرمه صبری، رئیس هیئت عالی اسلامی و خطیب مسجد الأقصی در گفت‌وگو با ارم نیوز با اشاره به بازداشت دو روز قبل خود توسط نیروهای رژیم صهیونیستی، این اقدام را یک بازداشت ظالمانه خواند و گفت که اتهامات مطرح شده علیه وی بی‌پایه و اساس هستند.

وی در این باره تصریح کرد: اسرائیلی‌ها می‌گویند من در راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌ها شرکت کرده‌ام اما من که به دلیل شیوع کرونا سه ماه از خانه بیرون نرفته‌ام، در کدام تظاهرات شرکت کرده‌ام؟

خطیب مسجد الأقصی در ادامه افزود: بازداشت مقامات فلسطینی در قدس توسط اسرائیل، در راستای تحمیل و گسترش "حاکمیت" این رژیم بر این شهر مقدس صورت می‌گیرد و هیچ فردی در قدس از مصونیت برخوردار نیست.

وی همچنین هشدار داد که رژیم صهیونیستی درصدد تحقق اهداف و تحمیل واقعیت جدید در مسجد الأقصی است.

عکرمه صبری ادامه داد: اسرائیل مدعی دموکراسی است اما در حقیقت یک دولت دیکتاتور علیه اعراب به شمار می‌رود، این رژیم برای یهودیان دموکرات است اما برای اعراب روش دیکتاتوری وحشی را دنبال می‌کند. اسرائیل از موضوع ویروس کرونا و مشغول بودن جهان به اختلافات مختلف برای تحقق اهداف توسعه‌طلبانه خود در قدس و خارج از آن سوء استفاده می‌کند.

دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی اخیراً اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی، جمعه گذشته با یورش به خانه شیخ عکرمه صبری او را بازداشت کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی چند ساعت بعد صبری را آزاد کرده و از او خواستند که یک هفته وارد مسجد الاقصی نشود و پس از آن بار دیگر در بخش اطلاعات این رژیم حاضر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز