محمد شریعتمداری:

امام(ره)، افکار خفته جهان اسلام را بیدار ساخت

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۰۶۴۷
امام(ره)، افکار خفته جهان اسلام را بیدار ساخت
شریعتمداری ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت و نوشت: حضرت امام(ره)، افکار خفته جهان اسلام را بیدار ساخت و حکومت اسلامی را برای اولین بار به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: نیمه خرداد، سالروز بزرگداشت قیامی مردمی علیه جور و بیداد زمانه و سرآغاز نهضتی عظیم برای مقابله با استبدادی بود که فروپاشی رژیم پهلوی و پایان بخشیدن به سلطه قدرت های مزدور را در کشور رقم زد.

 مردم مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد، یکپارچه و منسجم، لبیک گویان به فرمان رهبری آزاده و خردمند، به میدان آمدند و قیامی را به پا کردند که نقطه عطف انقلاب اسلامی در سال های بعد شد.

 امام خمینی(ره)، با بصیرت و اندیشه بیکران خود، طلایه دار اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بود و پیروزی انقلاب اسلامی که رهبری آن را بر عهده داشت در میان انقلاب های آزادیخواه و عدالتخواه جهان، بینظیر و شاخص بود و تا امروز در تاریخ، هیچ جنبش و انقلابی را نمی توان یافت که تا این حد تاثیرگذار و مردمی باشد.

 حضرت امام(ره)، افکار خفته جهان اسلام را بیدار ساخت و حکومت اسلامی را برای اولین بار به جهانیان معرفی کرد.

ایشان،پرچمدار در هم پیچیدن بساط ظلم و ستم و برپایی عدالت بود و رهبری خردمندانه و روشنگرانه اش، برای همیشه در دلهای عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی زنده و جاویدان خواهد ماند.

 از آنجا که اندیشه و مکتب امام (ره)، بر پایه مردمسالاری دینی، عدالت اجتماعی،بیداری اسلامی و حمایت از مستضعفین استوار شده است، در سراسر جهان،علاقمندان و طرفداران بسیاری دارد و رهنمودها، توصیه ها و آموزه های دینی و هدایتگرش از مرزهای ایران زمین فراتر رفته و دلهای مشتاقان زیادی را تسخیر کرده است.

 اینجانب، سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به تمامی آزادیخواهان و مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با آرمان های امام(ره)،اعتلای نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

محمد شریعتمداری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز