ترامپ بالاخره زیربار شکست در انتخابات رفت

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۲:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۴۵۰۴
ترامپ بالاخره زیربار شکست در انتخابات رفت
دونالد ترامپ بالاخره زیر بار احتمال باخت در انتخابات ریاست جمهوری که آبان ماه در آمریکا برگزار می شود رفت و گفت که در صورت شکست به تجارت خودش بر می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در پاسخ به اتهامات اخیر جو بایدن گفت: اگر انتخابات ماه نوامبر (آبان) برنده نشوم به کار خود ادامه می دهم و مشغول به کار دیگری می‌شوم.  

ترامپ افزود: "مطمئناً اگر من برنده نشوم، منظورم این است که شما می‌دانید، به کار خود ادامه می دهم و کارهای دیگری انجام می‌دهم". 

رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد: فکر می‌کنم که این اتفاق (باختن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰) اتفاق بسیار ناراحت کننده‌ای برای کشور ما باشد. 

بایدن نامزد حزب دموکرات و رقیب اصلی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ روز چهارشنبه در مصاحبه با برنامه دیلی شو پیش بینی کرد که ترامپ قصد دارد این انتخابات را به سرقت ببرد. بایدن آن را بزرگترین نگرانی نامید. 

معاون رییس جمهوری آمریکا در دوران باراک اوباما افزود: من مطمئن هستم که اگر ترامپ درصورت باخت در انتخابات از خروج از کاخ سفید امتناع کند، ارتش وی را تا بیرون کاخ سفید همراهی خواهد کرد. 

برخی از فعالان و کارشناسان سیاسی بر این باورند که این احتمال وجود دارد که ترامپ حتی در صورت باختن در انتخابات از ترک کاخ سفید امتناع ورزد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز