سخنگوی دستگاه قضا تشریح کرد؛

جزییات و نحوه دستگیری قاضی منصوری

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱۴
جزییات و نحوه دستگیری قاضی منصوری
سخنگوی قوه قضائیه درباره نحوه دستگیری قاضی منصوری گفت: با مشخص شدن محل اقامت نامبرده نیابت قضایی و درخواست قرمز به پلیس داده شد و متهم دستگیر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «غلامحسین اسماعیلی»، سخنگوی دستگاه قضا، در رابطه با دستگیری قاضی منصوری گفت: یکی دو نفر از متهمانمان در خارج از کشور به سر می برند. یکی از متهمین، به نام منصوری اعلام کرده بود که من به ایران برمی گردم و در جلسه شرکت خواهم کرد. پس از بررسی متوجه شدیم، خیلی جدی نیست و بیشتر یک برنامه تبلیغاتی است.

او افزود: متعاقبا این موضوع با اقدامی که از ناحیه مرجع قضایی اعلام شد، به پلیس بین الملل و اینترپل و کشور رومانی که او الان در آنجا به سر می برد اعلام شد. از دیشب این فرد در اختیار پلیس اینترپل قرار گرفته و دستور بازداشتش در کشور رمانی صادر شده و الان متأسفانه به لحاظ اینکه وضعیت پروازهای کشور رومانی به صورت صد در صد به خارج از کشور قطع است، ظرف چند روز آینده امکان حضور این متهم در جلسه دادگاه، فراهم نمی شود.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار کرد: به محض اینکه موانع برطرف شود و انشالله، همکاری های دولت رومانی هم با ما تداوم داشته باشد نسبت به انتقال او به ایران و حضور در جلسه دادگاه، اقدام می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز