واعظی درگذشت کشاورز را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۰:۵۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۵۵۵۹
واعظی درگذشت کشاورز را تسلیت گفت
رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی در حساب کاربری اینستاگرامی خود اعلام کرد: درگذشت هنرمند نام‌آور و پیشکسوت عرصه هنر کشورمان زنده‌یاد محمدعلی کشاورز موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

وی افزود: این بازیگر صاحب‌سبک و مردمی در طول حیات هنری خود، نقش‌های اثرگذار و ماندگاری ایفا کرد که برای همیشه در خاطره‌ها باقی مانده و برای اصحاب هنر، الگویی الهام‌بخش خواهد بود.

رییس دفتر رییس جمهوری اظهار داشت: ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، این ضایعه را به علاقمندان و دوستداران ایشان بویژه اصحاب فرهنگ و هنر کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن سفر کرده، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

استاد «محمدعلی کشاورز» هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) و در سن ۹۰ سالگی بعد از تحمل دوره‌ای بیماری درگذشت.

محمدعلی کشاورز یکی از چند بازیگر مطرح و نسل اول تئاتر ایران و فعال در حوزه های دیگر نمایشی از جمله سینما و تلویزیون در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان متولد شد. این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش‌ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.

از آثار ماندگار استاد کشاورز، به مجموعه‌های تلویزیونی دایی‌جان ناپلئون، آتش بدون دود،  هزاردستان (در نقش شعبان استخوانی)،  سربداران (در نقش خواجه قشیری)،  افسانه سلطان و شبان (در نقش خوابگزار اعظم)، پدرسالار و گرگ‌ها می‌توان اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز