اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۷۸۰۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

نماینده ادوار مجلس:

اگر نمایندگان فکرشان معطوف به انتخابات 1400 باشد به ملت جفا کرده‌اند/ 11 بند از از 17 بند سخنان قالیباف وظیفه قوه مجریه بود/ مسئله مهم برای نماینده این شده که چه کسی رئیس بشود چه کسی نائب‌رئیس

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر نمایندگان وقت و فکرشان معطوف به این باشد که با انتخابات 1400 ورود کنند یا نکنند واقعا به ملت جفا کرده‌اند.


///

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اصلاح ساختاری بودجه اولویت کمیسیون بودجه است/ افرادی که در کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارند از تجارب و تخصص مطلوبی برخوردارند/ پس از تحریم با تنگنای مالی و پس از کرونا با کاهش درآمد مواجه شدیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از مورد تحریم قرار گرفتن کشور با تنگنای منابع مواجه شدیم و این تنگنای منابع بسیار با اهمیت است و اکنون نیز شیوع بیماری کرونا از طرفی دیگر درآمدها را کاهش داد و مزید بر علت شد. از این رو پیش بینی می‌شود که در سال 99 و حتی در سال 1400 از نظر درآمدهای مالیاتی نیز در تنگنا قرار داشته باشیم.


///

یک فعال سیاسی:

وقتی با 15 سال سن به زندان رفتم، چگونه می‌توانم با سازمان جاسوسی انگلیس ارتباط برقرار کنم؟!/ می‎توانید باور کنید جوان 15 ساله عضو بزرگترین سازمان جاسوسی انگلیس باشد؟!

یک فعال سیاسی گفت: بنده متولد 1315 هستم و اولین بار در 26 بهمن ماه 1330 به زندان رفتم، می‎توانید باور کنید جوان 15 ساله عضو بزرگترین سازمان جاسوسی انگلیس باشد؟!


///

زمان آغاز مدارس و دانشگاه‌ها مشخص شد/ خبر جدید برای روزهای 5 شنبه مدارس

رییس جمهور تاکید کرد که امروز تصمیم گرفته شد که دانشگاه ها از 15 شهریورماه فعالیت خود را آغاز کنند.


///

کارشناس مسائل خاورمیانه:

آمریکا در برخورد با سوریه شکست خورد/ قانون قیصر نتیجه معکوس می‌دهد

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: قانون قیصر برخلاف موازین بین‌المللی و بدون مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل به صورت یکجانبه از سوی آمریکا اعمال شده که هدف آن وادار کردن دولت و سوریه به تسلیم در برابر رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی، است.


///

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا:

پنج شنبه مدارس دیگر تعطیل نیست/ اینکه حقوق و یارانه معیشتی پرداخت شده پشت آن تلاش زیاد نهفته است/ اگر زیر ساخت بهداشتی ما مثل سال 91 بود، موفق نمی‌شدیم

رئیس جمهور گفت: زیربنای محکمی داشتیم که توانستیم از کرونا به خوبی عبور کنیم؛ اگر زیر ساخت بهداشتی ما مثل سال 91 بود، موفق نمی شدیم.


///

روابط عمومی ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای تاکید کرد:

ادعای ساخت منزل مسکونی برای رئیس جمهور کذب محض است/ ملک مذکور اداری و متعلق به نهاد ریاست جمهوری است/ برخی پس از نرسیدن به هدف‌شان، دست به این خبرسازی و انتشار مطلب کذب زدند

پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ساخت بنایی با متراژ 4 هزار متر به عنوان ملک و ساختمان شخصی رئیس جمهور در منطقه جماران، روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن تکذیب این خبر، در اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی را ارایه کرد.


///

یک فعال سیاسی اصولگرا:

شفافیت باید در اموال صورت گیرد و نه در رای نمایندگان/ خبرنگاران در دادگاه طبری حضور یابند/ وام‌های متعدد توسط اکبر طبری به احمدی‌نژاد داده می‌شد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر نمایندگان می‌خواهند در راستای شفافیت عمل کنند به عنوان فردی که در انتخابات شرکت کرده، انتظار دارم که 30 نماینده تهران در مورد خود شفاف باشند و بگویند در کدام منطقه تهران زندگی می‌کنند.


///

سخنگوی حزب اتحاد ملت در واکنش به استعفاء ۳۲ نفر از حزب اتحاد همدان:

بخشی از اعضای حزب اتحاد در شهرستان‌ها گلایه‌هایی دارند/ راه حل مسائل، کناره‌گیری نیست/ بخشی از نیروهای تهران هم استعفا دادند

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: بخشی از اعضای حزب در شهرستان‌ها گلایه‌هایی دارند؛ واقعیت این است که نه تنها ساختار حزب اتحاد ملت، بلکه ساختار هیچ حزب دیگری آن چنان حرفه‌ای نیست.


///

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد؛

سه گام مهم کمیسیون کشاورزی برای رفع موانع کشاورزان/ می‌توانیم کشاورزی را جایگزین نفت کنیم/ دست دلالان باید قطع شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مهم‌ترین مشکلات بخش کشاورزی را مکانیزه نکردن نبودن کشاورزی، وجود دلالان و واسطه‌ها و قوانین ناکارآمد و مندرس دانست و از سه گام مهم این کمیسیون برای رفع موانع کشاورزان خبر داد که مهم‌ترین آن‌ها مکلف کردن دولت به خرید تضمینی همه محصولات کشاورزی است.


///

تحلیلگر ارشد مسائل سیاست خارجی:

آژانس برابر ایران دو راه حل پیش رو دارد/ مرسوم نیست آژانس براساس اسناد جاسوسی بازدید داشته باشد/ اگر الان اجازه بازرسی بدهیم، بعدها درخواست 50 هزار بازدید می‌دهند

تحلیلگر ارشد مسائل سیاست خارجی درباره نشست شورای حکام و صدور قطعنامه علیه ایران با توجه به ادعاهای واهی اسرائیل علیه ایران گفت: اگر صداقت کافی از سوی آژانس وجود داشته باشد و یا نیت واقعی، کشف حقیقت باشد در آن صورت آژانس، دو راه حل خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز