نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

مجلس برنامه‌ای در خصوص پرونده طبری و حواشی آن ندارد/ برنامه‌های خوبی برای استان‌های محروم داریم

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۷۸۰۳
مجلس برنامه‌ای در خصوص پرونده طبری و حواشی آن ندارد/  برنامه‌های خوبی برای استان‌های محروم داریم
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس برنامه‌ای در خصوص پرونده طبری و حواشی آن ندارد.

«سید کاظم موسوی»، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در خصوص واکنش مجلس یازدهم به مطرح شدن مفاسد اقتصادی اکبر طبری و به دنبال آن مرگ مشکوک غلامرضا منصوری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در این زمینه در مجلس برنامه خاصی نداریم اما با توجه به اینکه این بحث مربوط به حوزه قضائی است، ریاست قوه قضائیه و قاضی پرونده ویژه این پرونده هر نظری که بدهند آن نظر باعث خوشحالی مردم، می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی افزود:  برخی در خصوص پرونده طبری، بحث عفو و بخشش را مطرح می‌کنند، اما باید در نظر گرفت که در این قضیه بحث بیت‌المال مطرح است و عفو و بخشش هم در مسائلی حدی مطرح است نه در مسائل اقتصادی و بیت‌المال، لذا باید اجازه داد که این پرونده روال خود را طی کند.

موسوی در رابطه  با عملکرد قوه قضائیه در رابطه با پرونده طبری تصریح کرد: در این رابطه  قوه قضائیه خوب عمل کرده است، البته در جایی هم قتلی صورت گرفته است که اگر مرتبط با این پرونده هم باشد، مسائل دیگری دارد که با بررسی‌های دقیق قوه قضائیه حتما به این پرونده هم رسیدگی می شود اما در مجموع، قوه قضائیه تا امروز خوب عمل کرده البته نمی‌توانیم بگوییم که این قوه در حد عالی عمل کرده است. البته عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی قابل توجه است که این برخوردها اعتماد مردم به قوه قضائیه را بیشتر می‌کند.

موسوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عضویتش در کمیسیون اقتصادی، در مورد ریاست این کمیسیون خاطرنشان کرد: هنوز رئیس این کمیسیون مشخص نشده است اما معمولا کسی که سابقه ریاست کمیسیون را داشته باشد، به عنوان رییس انتخاب می‌شود، ضمن آنکه در خصوص ریاست در کمیسیون اقتصادی به این نتیجه‌گیری رسیدیم، البته در همه کمیسیون‌ها به این صورت نیست و رأی‌گیری می‌‎شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس در کمیسیون اقتصادی تقریبا معلوم است، یادآور شد: در کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم طی سه چهارماه آینده برنامه‌های خوبی برای استان‌های محروم اعم از اردبیل، فارس، مازندران، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان داریم که نتیجه آن را مردم خواهند دید و اگر این اتفاق نیافتد، باید از مردم عذرخواهی کنیم. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز