عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی:

هفته آینده انتخابات کمیسیون قضایی برگزار می‌شود/ کمیسیون‌هایی مشتری دارند که بله، بقیه‌اش بماند!

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۱۰۵۵
هفته آینده انتخابات کمیسیون قضایی برگزار می‌شود/ کمیسیون‌هایی مشتری دارند که بله، بقیه‌اش بماند!
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون قضائی گفت: هنوز انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون برگزار نشده است و هفته بعد انتخابات برگزار می‌شود.

«سید محمد موحد»، عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اینکه با توجه به سابقه عضویت شما در کمیسیون اصل 90 در ادوار گذشته، انتظار می‌رفت در این مجلس هم به عضویت این کمیسیون درآیید، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: خودم مصلحت دیدم که به کمیسیون قضائی بروم.

این نماینده مجلس در خصوص انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون قضایی افزود: هنوز انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون برگزار نشده است و هفته بعد انتخابات برگزار می‌شود.

موحد در واکنش به استقبال نکردن نمایندگان از کمیسیون قضایی اظهار کرد: کمیسیون‌هایی که ویژگی خاصی دارند و کارهای آن مردمی و مربوط به حل مشکلات است، خیلی مشتری ندارند، کمیسیون‌هایی مشتری دارند که بله، بقیه‌اش بماند!

این عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال با توجه به مطرح بودن پرونده اکبر طبری، کمیسیون قضایی قصد ورود به این پرونده را دارد؟ تصریح کرد: اگر ضرورتی ایجاب کند، قطعا کمیسیون ورود خواهد کرد اما در حال حاضر روند رسیدگی به این پرونده روند درست و قابل قبولی است اما اگر ضرورتی باشد، ورود خواهیم کرد.

موحد در ارزیابی عملکرد هیئت رئیسه مجلس در تعیین اعضا و رؤسای کمیسیون‌ها خاطرنشان کرد: قطعا عملکرد هیئت رئیسه در زمینه  تعیین اعضا و رؤسای کمیسیون‌ها، را مناسب ارزیابی نمی‌کنم، که آن را به حساب تازه کاری و عدم‌ آشنایی هیئت رئیسه در برخی از موارد می‌گذارم، اما باید زمان بگذرد و مشاهده کنیم که این ضعف همچنان ادامه خواهد یافت یا جبران می‌شود.

این نماینده مجلس شورای در پاسخ به این پرسش که شما از داوطلبین ریاست کمیسیون قضایی مجلس هستید؟ یادآور شد: بستگی به وضعیت کمیسیون دارد، باید کمیسیون شکل بگیرد و سپس تصمیم بگیرم. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز