ازسرگیری دادگاه نتانیاهو در میان اعتراض به مدیریت دولتش در بحران کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۱۶۷۹
ازسرگیری دادگاه نتانیاهو در میان اعتراض به مدیریت دولتش در بحران کرونا
دادگاه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در حالی بررسی اتهام رشوه‌خواری بنیامین نتانیاهو،‌ نخست وزیر این کشور را از سر گرفت، که ناخشنودی اسرائیلی‌ها از عملکرد دولت در مهار بحران کرونا اوج گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نتانیاهو به فساد،‌ سؤاستفاده از اعتماد مردم، و دریافت رشوه متهم شده است. نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی متهم است که از رفقای میلیونر خود هدایایی دریافت کرده و همچنین با «زد و بند» با اصحاب رسانه، کاری کرده تا چهرهٔ خوشآیندی از او و خانواده‌اش بسازند.

نتانیاهو تمامی این اتهام‌ها را رد کرده و مدعی شده است که اینها توطئه‌ای رسانه‌ای برای بدنام کردن وی است که یک نظام قضایی جانبدار آن را هدایت می‌‌کند.

فرآیند قضایی فوق در حالی از سر گرفته می‌شود که خشم گسترده مردم به مدیریت بحران کرونا از سوی دولت نتانیاهو به اوج رسیده است.

به گفته مخالفان، مقامات رژیم صهیونیستی که موفق شده بودند موج اول شیوع کرونا را تا حدودی مهار کنند با یک بازگشایی شتابزده و نادرست پس از قرنطینه، سبب شدند شیوع بیماری همه‌گیر دوباره سیر صعودی پیدا کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امیدوار بود که بتواند با تکیه بر پیروزی نسبی بر موج اول کرونا بر محبوبیت خود بیفزاید، و از دادگاه سربلند بیرون بیاید، اما حالا دولت وی متهم است که در برابر موج دوم کرونا، که هر روز ۲۰۰۰ مورد ابتلای تازه در آن ثبت می‌شد، تعلل کرده و در مدیریت بحران اقتصادی حاصل از بیماری همه‌گیر هم ناتوان بوده،‌ چراکه نرخ بیکاری در رژیم صهیونیستی در همین مدت از ۴ به ۲۰ درصد رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز