امروز صورت گرفت؛

گزارش جلسه وزیر نیرو با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۲۴۷۰
گزارش جلسه وزیر نیرو با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با از جزئیات جلسه این کمیسیون با وزیر نیرو خبر داد.

«مالک شریعتی نیاسر» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلسه امروز این کمیسیون با رضا اردکانیان، وزیر نیرو به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: صبح امروز جلسه کمیسیون انرژی با حضور آقای اردکانیان، وزیر محترم وزارت نیرو و معاونین و مدیران وزارت نیرو برگزار  شد. با توجه به وقت محدودی که در اختیار جلسه بود عمده وقت به ارائه گزارش مدیران وزارت نیرو و همچنین سوالات و نکات اعضای محترم کمیسیون انرژی اختصاص پیدا کرد و فرصتی برای پاسخ مبسوط به سوالات فراهم نشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مقرر شد که آقای اردکانیان طی 2  هفته آینده گزارش مکتوبی را در پاسخ به نکات و سوالات اعضای کمیسیون به مجلس ارائه دهند و ارسال کنند. همچنین جلسات مشترکی را با کمیته برق و تجدید پذیر کمیسیون انرژی با مدیران ستادی مختلف وزارت نیرو برگزار شود که جزئیات مباحثی که دوستان مطرح کردند آنجا بررسی شود و نتایج آن به صحن کمیسیون گزارش شود.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: نکته بعدی این که بسیاری از مطالب اعضا و همکاران ما در کمیسیون انرژی ناظر بر مشکلات آب و برق مناطق در حوزه‌های انتخابیه‌شان بود که مسئولین ستادی قول دادند آنها را بررسی کنند و تا حد امکان نسبت به اصلاح آن امور و پاسخ مناسب مطالبات مردم اقدام صورتی بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز