عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

کمیسیون امنیت ملی به قضیه تهدید هواپیمای ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکا ورود می‌کند/ آمریکا را پشیمان می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۳۸۴۲
کمیسیون امنیت ملی به قضیه تهدید هواپیمای ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکا ورود می‌کند/ آمریکا را پشیمان می‌کنیم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تهدید و تعرض به یک هواپیمای مسافربری بی‌دفاع ناشی از خباثت اسرائیل است و از همین جا این پیغام را می‌دهیم که این اقدامات و حرکت‌ها در روحیه مردم ما تاثیر نخواهد گذاشت.

«یعقوب رضازاده»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به محاصره شدن هواپیمای مسافربری ایرانی توسط دو جت جنگنده آمریکایی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: این موضوع در حال حاضر در دست بررسی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این حادثه توسط کمیسیون امنیت در حال بررسی است، تصریح کرد: تهدید و تعرض به یک هواپیمای مسافربری بی‌دفاع ناشی از خباثت اسرائیل است و از همین جا این پیغام را می‌دهیم که این اقدامات و حرکت‌ها در روحیه مردم ما، تاثیر نخواهد گذاشت.

رضازاده با اشاره به بحث انتقام گرفتن از آمریکا به دلیل این قبیل اقدامات اظهار کرد: ما آمریکا را در سر جای خود خواهیم نشاند و در یک فرصت مناسب آنها را از این اقدامات پشیمان خواهیم کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با ورود این کمیسیون  به قضیه تهدید هواپیمای ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکایی خاطرنشان کرد: نمایندگان برای رسیدگی به امور حوزه انتخابیه به شهرستان‌ها رفتند لذا در حال حاضر  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تعطیل است.

رضازاده با بیان اینکه فراکسیون ورزش به زودی تشکیل می‌شود، در خصوص برنامه‌های این فراکسیون یادآور شد: با توجه به اوضاع فعلی هدف اصلی این فراکسیون توسعه ورزش عمومی و همگانی، توسعه ورزش رایگان برای جوانان، حمایت از نخبگان و قهرمانان در سطح ملی و جهانی، افزایش بودجه و اعتبارات ورزشی و برنامه‌های دیگر است که در حال پیگیری هستیم. ۲/۵ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز