سخنگوی دولت:

آمریکا آمادگی شروع دپیلماسی نتیجه بخش با ایران را ندارد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۲۶۲۹
آمریکا آمادگی شروع دپیلماسی نتیجه بخش با ایران را ندارد
سخنگوی دولت گفت:ما در همکاری نزدیک با سایر ملت های همسو، از همه ابزارهای دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که دولت آمریکا، از ادامه رفتارهای غیرعادی و ناسازگار با معیارهای جامعه بین المللی مأیوس خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر مذاکره ایران و آمریکا با میانجی‌گری آلمان گفت:آمریکا هنوز آمادگی برای آغاز دپیلماسی نتیجه بخش با ایران را ندارد. تا زمانی که آمریکا  رویکرد خود را نسبت به ایران تغییر ندهد و عملا به ساز و کار برجام برنگردد و تحریم ها را علیه ملت ایران کنار نگذارد و خسارت‌ها را جبران نکند در هیچ سطحی و هیچ مقامی  با آمریکا مذاکره نخواهیم داشت. 

او افزود: ما در همکاری نزدیک با سایر ملت های همسو، از همه ابزارهای دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که دولت آمریکا، از ادامه رفتارهای غیرعادی و ناسازگار با معیارهای جامعه بین المللی مأیوس خواهد شد. 

ربیعی  ادامه داد: همینطور، ما همه نشانه هایی را که ممکن است بیانگر تغییر رویه آمریکا در پیگیری سیاست های جاه طلبانه باشد، زیر نظر داریم اما در حال حاضر، دلیلی برای کنار گذاشتن این ارزیابی نداریم که خیره سری آمریکا همچنان به اعلام اشتیاق در تصحیح اشتباهات گذشته غلبه دارد. 

سخنگوی دولت در پایان اظهار کرد: وضوع گشایش اقتصادی تصمیماتی داخلی است و برای ایجاد تعادلهای پولی،مالی و اقتصادی اخذ می شود  و هیچ ارتباطی با موضوع بیان شده در سوال ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز