فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی:

هدف مرکز آموزش نجات نهاجا، تقویت بنیه دفاعی و توان رزمی است

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۳۸۴۶
هدف مرکز آموزش نجات نهاجا، تقویت بنیه دفاعی و توان رزمی است
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بازید از مرکز آموزش نجات خدمه نهاجا، هدف این مرکز را تقویت بنیه دفاعی، توان رزم در شرایط خاص و امدادرسانی به مردم منطقه در شرایط بحرانی عنوان کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی ارتش، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به همراه امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسوولان استان مازندران از مرکز آموزش نجات خدمه نهاجا در بیشه کلا مازندران بازدید کردند.

امیرسرتیپ نصیرزاده در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه آموزشی گفت: فرودگاه بیشه کلا در منابع بین‌المللی و داخلی( نشریه هوانوردی AIP) به عنوان فرودگاه‌ عملیاتی در جهان به ثبت رسیده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اعطای بودجه برای افزایش طول باند فرودگاه بیشه کلا در منطقه سرخ‌رود مازندران گفت: هدف از اجرای این طرح، امکان بهره گیری بیشتر از پتانسیل‌های موجود به منظور تقویت بنیه دفاعی، ارتقاء و توان رزم در شرایط خاص، امدادرسانی به مردم منطقه در شرایط بحرانی و همچنین ارائه آموزش‌های هوانوردی به جوانان منطقه در حوزه هوانوردی از طریق آموزش مهارت‌های خلبانی است.

همچنین محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور در این بازدید توسعه فرودگاه بیشه کلا را همسو با توسعه مازندران عنوان کرد و گفت: از نظر اصولی و فنی دولت با توسعه این فرودگاه موافق است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز