معزی:

دولت همانقدر که دولت دیپلماسی بوده، دولت دفاع هم بوده است

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۶۸۹۷
دولت همانقدر که دولت دیپلماسی بوده، دولت دفاع هم بوده است
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در آستانه روز صنعت دفاعی با اشاره به اینکه دولت هم دیپلماسی را به عنوان ابزار تامین امنیت ملی⁩ بکار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب فوق‌العاده‌ای بخشیده؛ گفت: دولت همانقدر که دولت دیپلماسی بوده، دولت دفاع هم بوده است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «علیرضا معزی» به مناسبت روز صنعت دفاعی و رونمایی از دستاوردهای دفاعی دولت در رشته توییتی نوشت: سال‌های اخیر، سال‌های ایجاد⁧ بازدارندگی⁩ بوده‌اند، بازدارندگی‌ای که از آسیب‌پذیری ما کاسته است. ⁧
معاون ارتباطات رییس جمهوری افزود: دیپلماسی⁩ از انزوا جلوگیری می‌کند، ⁧ اقتصاد بدون نفت⁩ از شدت عوارض  تحریم⁩ می‌کاهد و توانمندی دفاعی هم از سطح تهدیدات.

وی تاکید کرد: دولت چه در سال‌های⁧ برجام⁩ و چه در سال‌های  تحریم⁩، هم دیپلماسی را به عنوان ابزار تأمین  امنیت ملی⁩ بکار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب فوق‌العاده‌ای بخشیده؛ همانقدر که دولت دیپلماسی بوده، دولت دفاع هم بوده است. گواه، ارتقای قابل توجه توان رزم ایران در تمام حوزه‌هاست.

معزی افزود: در سال ٩٩ زنجیره پیشرفت‌ها در تولید انبوه جنگنده کامل شد و نخستین خروجی تولید انبوه ⁧ جنگنده کوثر⁩ به سازمان رزم نیروی هوایی ارتش⁩ ملحق شد. رویداد بزرگی برای ایران و پیام روشنی برای جهان که در دشوارترین ایام هم، هنوز و همچنان چهره‌ی⁧ ایران قوی⁩ پیداست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز