طی پیامی؛

عضو جامعه روحانیت مبارز درگذشت آیت‌الله علم‌الهدی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۷۱۸۷
عضو جامعه روحانیت مبارز درگذشت آیت‌الله علم‌الهدی را تسلیت گفت
عضو جامعه روحانیت مبارز طی پیامی درگذشت آیت الله سید جواد علم الهدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام تسلیت سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، به مناسب درگذشت آیت الله سید جواد علم الهدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انالیه راجعون

محضر خاندان آیت الله سید جواد علم الهدی

بعدازظهر 30/05/99 شمسی، آخرین روزماه ذی الحجه 1441 مطلع شدم که ابوی بزرگوارتان در آستانه شب جمعه به رحمت ایزدی پیوست، شخصیتی که سالیان درازی در حوزه های علمیه مشهد و قم و مکتب قائم تهران به تحصیل و تبلیغ و تدریس و تالیف اهتمام داشت و به یاد دارم 13 سال پیاپی در ماه مبارک رمضان در سمنان افاضه می فرمود در مدرسه مهدیه قم در تمرین منبر با دوستانی، در خدمت ایشان بودم، حضرت آیت اله از شاگردان بنام حضرت آیت اله العظمی بروجردی و حضرت امام خمینی و دیگر بزرگان بود. همچنین ایشان نسبت به امام و رهبری ارادت وافر داشت و نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی اهتمام داشت. پس از انتقال به تهران مکتب القاءم را تاسیس نمود و به پرورش و آموزش شاگردان حوزوی پرداخت. معظم له صاحب تدریس و تالیف بود و در تعزیت ائمه اطهار همیشه مراسم داشت که گهگاهی حضور می یافتم، حضرت آیت اله فردی خلیق بود و نسبت به امام خمینی و رهبری طوبی له و حسن ماب. 

اینک درگذشت این عالم فاضل جلیل القدر و مدرس بزرگوار را به بیت ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم، خاندان اکرمی

سید رضا اکرمی 

30/05/99- 30 ذی الحجه 1441

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز