نقش ترامپ در فیلم های مستهجن

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۷۶۳۳
نقش ترامپ در فیلم های مستهجن
قاضی دادگاه کالیفرنیا ضمن رد دفاعیه‌های تیم حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا در پرونده شکایت «استورمی دنیلز» بازیگر فیلمهای مستهجن، ترامپ را به پرداخت هزینه‌های دادرسی و وکلای دنیلز محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، یک قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا در حکمی علیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به او دستور داد که ۴۴۱۰۰ دلار به «استورمی دنیلز»  هنرپیشه فیلم‌های مستهجن بابت هزینه‌های پرونده شکایت او از ترامپ بپردازد.

طبق گزارش شبکه سی‌ان‌ان، حکم قاضی آمریکایی روز دوشنبه صادر شد اما وکلای استورمی دنیلز روز جمعه (دیروز) این حکم را رسانه‌ای و منتشر کردند.

استورمی دنیلز که نام اصلی او «استفانی کلیفورد» است، پیشتر اعلام کرده بود در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ با دونالد ترامپ روابط غیراخلاقی داشت اما تحت فشارها برای عدم افشای این موضوع با «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق ترامپ توافق ۱۳۰۰۰۰ دلاری امضا کرد و حق‌السکوت دریافت کرد.

وی در سال ۲۰۱۸ از ترامپ به دادگاه شکایت کرد و دعوای حقوقی برای رها شدن از توافقش با کوهن وکیل وقت ترامپ در زمینه ارتباطش با رئیس‌جمهور آمریکا را آغاز کرد.

تصمیم قاضی دادگاه کالیفرنیا در پاسخ به تلاش‌های دنیلز برای پرداخت هزینه‌های دادرسی او در پرونده شکایت علیه ترامپ اتخاذ شد.

«رابرت برادبلت» قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا در حکم خود اعلام کرد، استفانی کلیفورد تحت قوانین کالیفرنیا به رغم آنکه پرونده شکایت او از ترامپ رد شده اما از حق مربوط به دریافت هزینه‌های دادرسی برخوردار است.

وی دفاعیه‌های وکلای ترامپ در دادگاه مبنی بر اینکه شخص رئیس‌جمهور آمریکا خودش توافق محرمانه با خانم کلیفورد را امضا نکرده و در نتیجه مسئولیتی در این زمینه ندارد را رد کرد.

کوهن، کارچاق‌کن سابق رئیس‌جمهور آمریکا بعدها پس از دستگیری و محاکمه، به دلیل نقشش در پرداخت حق‌السکوت به دو زن شامل دنیلز، جرایم مالی و دروغ گفتن به کنگره درباره طرح‌ها برای ساخت برج ترامپ در مسکو به سه سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد و اکنون در حال گذراندن محکومیتش است.

مایکل کوهن پس از محکوم شدن به زندان، علیه ترامپ دست به افشاگری‌های زیادی زد و همچنین به تشریح نحوه باج‌دهی به استورمی دنیلز بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت.

طبقث گزارش‌ها، دنیلز قصد داشته روایت رابطه‌اش با ترامپ را در یک نشریه منتشر کند اما ترامپ با واسطه کوهن به او باج داده تا از این کار دست بردارد. کوهن بعدها تصویری از رسید انتقال ۱۳۰۰۰۰ دلار پول از حسابش به حساب دنیلز به کنگره ارائه کرد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز