اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۹۳۵۲
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور:

تولید طلا را به ۱۴ برابر رساندیم/ سه رهبر دنیا به من گفتند که مقابله با کرونا در ایران، برای ما الگو شد

رئیس جمهور گفت: همان طور که معادن و پتروشیمی ما توانسته جای صادرات نفت را بگیرد گسترش معادن طلا و استخراج آن می‌تواند به نوعی جایگزین ارز خارجی شود.

///

وزیر کشور:

هنوز حفره‌هایی در مرزهای شرقی و غربی کشور داریم

وزیر کشور گفت: در امنیت داخلی هنوز حفره ها و خلاء هایی در مرزهای شرقی و غربی کشور داریم که باید جبران شود، حضور سه میلیون افغانستانی که بیش از ۱ میلیون و دویست هزار نفر آنها غیر قانونی وارد کشور شده اند، خود یک حفره امنیتی است.

///

رئیس دفتر رئیس جمهور:

عملکرد ایران دولت آمریکا را ضعیف کرد/ هیچ گفت‌و‌گویی میان ما و آمریکا نیست/ لیبرال خواندن دولت جنبه تبلیغاتی دارد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت امریکا ضعیف شده و حتی در بسیاری از موارد به سمت انزوا هم رفته است، اما واقعیت این است که این امر ناشی از عملکرد خوب ما بوده است.

///

یک کارشناس مسائل خاورمیانه:

شرایط به نفع ایران است/ ترامپ شکست می‌خورد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: دونالد ترامپ قصد دارد در سه ماه باقیمانده، از مذاکره با ایران، به عنوان برگ برنده انتخاباتی استفاده کند و ایران با توجه به شرایط موجود طبیعتا زیر بار مذاکره با ترامپ، نخواهد رفت.

///

محمود صادقی نوشت؛

رقابت‌های سیاسی داخلی مانع از قدردانی از "ظریف" شد

محمود صادقی نوشت؛ متأسفانه رقابت‌های سیاسی داخلی به حدی تنزل یافته که بعضا از ترس اینکه مبادا در انظار عمومی این موفقیت بزرگ، که درواقع مربوط به کل حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی ایران و ثمره‌ی مقاومت ملت ایران در پافشاری بر حق مسلم خود در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای است، به حساب رقیب نوشته شود در دستگاههای تبلیغاتی و رسانه‌های تحت انحصار خود آن را کم‌رنگ جلوه می‌دهند.

///

روح الله حسینیان درگذشت

حجت‌الاسلام و المسلمین «روح الله حسینیان» نماینده سابق تهران و رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی درگذشت.

///

نماینده مجلس دهم در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب:

تخصیص یارانه به احزاب از دستاوردهای کمیسیون ماده 10 در دوره مجلس دهم بود/ پرونده احزاب ظاهری و کاغذی را بررسی کردیم

نماینده مجلس دهم در کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: یکی‌ از اقدامات کمیسیون ماده 10 احزاب در این دوره، مربوط به بحث یارانه احزاب است، به این ترتیب برای احزابی که تائید شدند و کنگره برگزار کردند، از بودجه دولت یارانه گرفتیم که از نظر مالی به احزاب کمک کنند.

///

تحلیلگر ارشد مسائل سیاست خارجی:

سفر گروسی به ایران برای گفت و گو درباره امکان بازرسی از دو سایت است/ این سفر می تواند رابطه ایران و آژانس را به مسیر درست گذشته برگرداند/ این نگرانی همیشه وجود داشته که آژانس تحت نفوذ سیاسی کشورها قرار گیرد

یک تحلیلگر ارشد مسائل سیاست خارجی گفت: با سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران، روزنه‌های امیدی گشوده خواهد شد.

///

عضو حزب کارگزاران سازندگی:

کاندیدای بالقوه اصلاح‌طلب کم نداریم/ سران اصلاح‌طلب باید به جریان اصلاح‌طلبی انسجام ببخشند

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: بیش از هر زمان دیگری، وظیفه سران اصلاح‌طلب این است که این جریان را در قالب یک جریان متحد، مجددا انسجام داده و شکل بدهند.

///

سخنگوی قوه قضاییه:

1/7 میلیارد یورو از ارزهای ناشی از صادرات در گذشته واصل شد/ جرایم ۷ متهم و یک شرکت تجاری اعلام شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: 1/2 میلیارد یورو از ارزهای ناشی از صادرات در گذشته واصل و به چرخه پولی و ارزی کشور واریز شد و در ادامه، 1/7 میلیارد یورو دیگر به چرخه پولی و ارزی، واریز شد.

///

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

کمیسیون حقوقی قضایی قابل ادغام با سایر کمیسیون‌ها نیست/ نمایندگان نباید به خاطر فشار و کار زیاد به کمیسیون قضایی، تمایل نشان ندهند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در رابطه با "ادغام کمیسیون حقوقی قضایی در سایر کمیسیون ها" گفت: چنین طرحی محقق نمی شود.

///

کارشناس مسائل روسیه :

سفر امیرحاتمی به روسیه حامل این پیام است که مسکو، زیر بار تهدیدهای آمریکا نمی‌رود/ برگزاری مانور نظامی دوم میان ایران، روسیه و چین

کارشناس مسائل روسیه گفت: در شرایطی که آمریکایی‌ها روس‌ها را تهدید به تحریم می کنند اما روسیه پذیرای حضور وزیر دفاع ایران در مسکو است.

///

عزم مجلس یازدهم در پیگیری حل مشکلات مردم در کنار تعامل با دولت

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بر عزم جدی مجلس یازدهم در پیگیری حل مشکلات مردم از مسیر پیگیری اجرای دقیق مصوبات مجلس از طرف دولت و دستگاه‌های اجرایی و بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز