دیدار معاون وزیر خارجه آمریکا با لاوروف در پشت درهای بسته

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۳
دیدار معاون وزیر خارجه آمریکا با لاوروف در پشت درهای بسته
استفان بیگان معاون اول وزیر امور خارجه آمریکا با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه بدون حضور خبرنگاران دیدار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دیدار وزیر خارجه روسیه و معاون اول وزیر خارجه آمریکا از یک ساعت پیش در ساختمان محل ضیافت های رسمی وزارت خارجه روسیه در خیابان اسپریدینوفکا در مرکز مسکو آغاز شده است.

ابتدا لاوروف و بیگان در ضیافت ناهار شرکت کردند و پس از آن مذاکرات دوجانبه آغاز شد. از طرف روسیه در این دیدار علاوه بر لاوروف، سرگئی ریابکوف معاون وی و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه و از طرف آمریکا علاوه بر بیگان، جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو شرکت دارند.

یکی از موضوعات اصلی مذاکرات امروز مساله بلاروس است اما دو طرف در خصوص کنترل تسلیحات مساله اصلی مورد اختلاف دو کشور نیز گفت وگو می کنند.

ریابکوف در این مورد گفته بود که وضعیت بلاروس تنها موضوع مذاکرات بیگان در مسکو نخواهد بود و دستور کار مذاکرات گسترده تر است ازجمله در آن مسائل دوجانبه روسیه و آمریکا نیز گنجانده شده است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز امروز با منتشر کردن تصویری از ضیافت ناهار لاوروف و بیگان در صفحه فیس بوک خود نوشت: شرکا آمده اند. دیدار سرگئی لاوروف با استفان بیگان معاون اول وزیر خارجه آمریکا.

زاخارووا خطاب به کاربران فیس بوکی افزود: می دانم که درباره منوی غذای این ضیافت سوال می کنید. میز به شیوه روسی چیده شده و در آن غذاهایی ازجمله سوپ با قارچ جنگلی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز