اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۱۵۳۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

از سوی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا انجام شد؛

ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به کارکنان پدافند هوایی

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، در تماس تلفنی با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، سلام و قدردانی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) را به فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های پدافند هوایی کشور ابلاغ کرد.

///

رییس جمهور:

تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی دنیای اسلام، گفتگو است/ از پادشاه مالزی برای گفتگو پیرامون تقویت صلح و ثبات در منطقه دعوت می‌کنم

رییس جمهور در پیامی به پادشاه مالزی با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور به دولت و مردم مالزی ابراز امیدواری کرد در پرتو اراده سیاسی موجود، همبستگی میان دو ملت و روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی، بیش از پیش توسعه یابد.

///

یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل:

استفاده از مواردی مانند هاله نور برای کسب رأی جواب می‌دهد/ شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری رو به کاهش است

یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: استفاده از مواردی مانند هاله نور برای کسب رأی در جامعه آمریکا و مخصوصا در میان رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه که بسیار مذهبی و پایبند به سنت‌ها هستند، جواب می‌دهد.

///

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

نامه نمایندگان به سران قوا صرفه یک‌ نامه اداری است/ ارسال نامه برای برکناری یک وزیر سابقه نداشته است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مطلبی که تعدادی از نمایندگان به سران قوا برای برکناری وزیر نفت نوشتند، این صرفا یک نامه اداری است.

///

عضو حزب کارگزاران سازندگی:

نمی‌توان شرایط فعلی را با سال 75 مقایسه کرد/ شرایط کنونی دشوارتر از دوره ریاست‌جمهوری خاتمی است/ نقش تندروها در دلسرد کردن مردم بسیار موثر است

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: شرایط کنونی از نظر سیاسی و محدودیت‌های رئیس‌جمهور، بسیار سخت‌تر از زمانِ دوره ریاست جمهوری، خاتمی است.

///

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور:

احزاب نباید به دنبال جناح بازی و حزب بازی باشند/ احزاب می‌توانند ورود نخبگان را به عرصه‌های رقابتی را فراهم کنند

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور گفت: احزاب باید به مردم کمک کنند که انتخاب‌های بهتری داشته باشند و البته نباید به دنبال جناح بازی و حزب بازی، باشند.

///

پیام تبریک جهانگیری به مناسبت روز ملی قرقیزستان

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی به «کوباتبک بورونوف» نخست وزیر جمهوری قرقیزستان فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

///

وزیر دادگستری:

۱۷ لایحه قضایی از قوه قضاییه به دولت دوازدهم ارسال شده است

وزیر دادگستری با تاکید بر بررسی دقیق و متقن لوایح قضایی در کمیسیون لوایح دولت گفت: ۱۷ لایحه قضایی از قوه قضاییه به دولت دوازدهم ارسال شده است.

///

عضو جبهه پایداری:

قرار دادن جبهه پایداری در ردیف احزاب غلط مصطلح است/ جبهه پایداری تشکیلات حزبی ندارد

عضو جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری مجموعه گفتمان انقلاب اسلامی است و از تشکیلات مشابه احزاب بهره‌مند نیست، منتها به دلیل رعایت قانون در چارچوبی قرار گرفته است که براساس ماده ده احزاب تعریف می شود.

///

رییس جمهور:

روابط میان ایران و قرقیزستان باید گسترش یابد/ مسئولین دو کشور برای شناسایی و رفع موانع، تلاش کنند

رییس جمهور با تبریک فرارسیدن روز ملی قرقیزستان ابراز امیدواری کرد با عنایت به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور و در پرتو مساعی مشترک، روابط فیمابین در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز