به مناسبت سالروز پدافند هوایی؛

۲۷ دستاورد نیروی پدافند هوایی ارتش رونمایی می‌شوند

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۲۴۱۳
۲۷ دستاورد نیروی پدافند هوایی ارتش رونمایی می‌شوند
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از رونمایی ۲۷ دستاورد نیروی پدافند هوایی در روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش روابط عمومی ارتش، مراسم گرامیداشت سالروز پدافند هوایی با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی پدافند هوایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جوار مزار شهدای گمنام در میدان صبحگاه ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر سرتیپ ستاد صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم گفت: نباید بگذاریم پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی خود به فراموشی سپرده شوند و این امر، یک رسالت بزرگ است.

وی ضمن تبریک دهم شهریور ماه سالروز نیروی پدافند هوایی گفت: از تلاش کلیه کارکنان پدافند هوایی که در بیش از ۳۷۰۰ نقطه پدافندی در سطح کشور بی وفقه بی ریا، صادقانه و به صورت شبانه روزی در حال انجام ماموریت هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و همراهی خانواده‌های این عزیزان را که موفقیتشان را مرهون صبر و شکیبایی این خانواده‌ها هستیم را قدر می نهم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: قدمت پدافند هوایی و فعالیت آن در دوران دفاع مقدس و دلاورمردی ها و رشادت‌های دلیرمردان پدافندی در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و همه اطلاع دارند که کلیه عملیات، چه برون مرزی و چه درون مرزی بدون پدافند هوایی میسر نخواهد بود همچنانکه در سال‌های اخیر شاهد موفقیت‌های چشمگیر نیروی پدافند هوایی بوده‌ایم.

امیر سرتیپ ستاد صباحی فرد در ادامه خاطر نشان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ابرقدرت‌های دنیا و ۴۳ کشور مقابله کردیم و پیروز شدیم که دلیل این پیروزی همت والای مردم شهیدپرور میهن اسلامی، اقتدار نیروهای مسلح و عنایت حضرت ولی عصر (عج) بوده است و نباید غافل شویم که هنوز جای کار در تمامی عرصه‌ها زیاد است و باید بیش از گذشته با تلاش مضاعف به فعالیت خود اهمیت و ادامه دهیم تا همچنان امنیت این مرز و بوم را در پناه خداوند متعال تضمین کنیم.

وی در پایان افزود: نگاه داشتن حرمت خون شهدا و ادامه راه آنها وظیفه ما است. قرآن شهدا را تا ابد زنده می‌داند. شهدا مایه برکت در زندگی سعادتمندانه هستند و طبق فرمایش امام (ره) نباید بگذاریم انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. همچنین نباید بگذاریم پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند و این امر یک رسالت بزرگ است.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن غبار روبی مزار شهدا گمنام ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش، با نثار گل و ذکر فاتحه به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز