از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت شد:

واریز ۴۴٠میلیون یورو به حساب خزانه داری کل کشور از سوی سازمان برنامه و بودجه

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۹۶۶۶
واریز  ۴۴٠میلیون یورو به حساب خزانه داری کل کشور از سوی سازمان برنامه و بودجه
رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:سازمان برنامه و بودجه تا کنون ۴۴٠میلیون یورو از طریق بانک مرکزی به حساب خزانه داری کل کشور (معادل ریالی حدود ٧هزار میلیارد تومان) واریز کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رضا عوض‌پور، رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:سازمان برنامه و بودجه در سه نوبت مبلغ ۵٧٠٠ میلیارد تومان را به عنوان پرداخت معوقات کادر درمان علوم پزشکی در اختیار وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار داد.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه تا کنون ۴۴٠میلیون یورو از طریق بانک مرکزی به حساب خزانه داری کل کشور (معادل ریالی حدود ٧هزار میلیارد تومان) واریز کرده است. سازمان برنامه مبلغ ۵هزار و ۶۵٠میلیارد تومان به بخش درمان کشور و مابقی به منظور مقرری بیمه بیکاری در اختیار صندوق بیمه بیکاری قرار گرفته است.

عوض‌پور ادامه داد:انتظار است که وزارت بهداشت مبالغ تخصیص یافته برای این منظور را توزیع کند. سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین مجوز به کارگیری ٢٢هزار و ۴٠٠نفر را به وزارت بهداشت داده که بخشی از طریق آزمون جذب شدند و انتظار است زودتر فرایند جذب مابقی هم انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز