با صدور پیامی؛

علی ربیعی شهادت سردار خدادی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۴۴۰۰
علی ربیعی شهادت سردار خدادی را تسلیت گفت
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام؛ شهید علی خدادی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام؛ شهید علی خدادی پیام تسلیتی صادر کرد.

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت جانباز سرافراز، سردار سرتیپ پاسدار علی خدادی از همرزمان دوران دفاع مقدس را تسلیت عرض می‌کنم.

شناخت و خاطراتم از سردار خدادی به دوران حضور  در منطقه 3 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   (گیلان، مازندران و گلستان) بازمی گردد که در کنار هم خاطراتی را رقم زدیم؛ علیرغم  آنکه جوان بود، حسن مدیریت، صداقت، تواضع و پشتکارش زبانزد و از ویژگی‌های این عزیز سفر کرده بود که  بعدها هم در کنار سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت و توفیق همراهی ایشان را پیدا کرد و در نهایت نیز در ایام چهلمین سالگرد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. 

اینجانب این ضایعه را به همراهان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده گرامی آن مرحوم به‌ویژه دوست عزیز جناب آقای محمد خدادی، معاون محترم مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز