سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کرد؛

خسارت ۱۱۰میلیاردی با انصراف نمایندگان از دریافت دنا پلاس!/ ورود هیات نظارت به اظهارات «ایزدخواه»

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۵:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۴۹۹۴
خسارت ۱۱۰میلیاردی با انصراف نمایندگان از دریافت دنا پلاس!/ ورود هیات نظارت به اظهارات «ایزدخواه»
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره تحویل خودرو دنا پلاس به نمایندگان گفت: طبق گفته هیات رئیسه با این طرح 110 میلیارد تومان در هزینه‌های مجلس صرفه جویی می‌شد اما فقط جو منفی ایجاد کردند و در این هیاهو کسی حرف حق را نتوانست، مطرح کند.

«موسی غضنفر آبادی»، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در پاسخ به این سوال که آیا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به اظهارات ایزدخواه، که به گفته برخی از نمایندگان منجر به نگاه انتقادی و به حاشیه بردن مجلس در ماجرای «دنا پلاس» شد، ورود می کند یا خیر؟ گفت: بله حتما هیات نظارت به اظهارات ایزدخواه ورود می‌کند و جلسه‌ای با حضور او خواهیم داشت. مجلس تصمیم شایسته و خوبی را در این رابطه، اتخاذ کرد ولی این کار با ارزش، ضد ارزش دیده شد و فقط مردم شنیدند دنا پلاس به نمایندگان داده شده است؛ به علت آشفتگی بازار خودرو خبر دریافت خودروها، انعکاس داده شد. 

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه کار باارزش مجلس که از او نام بردید چیست؟ گفت: روال بر این است که یک ماشین در اختیار هر نماینده قرار بگیرد زیرا نماینده بدون ماشین نمی‌تواند از حوزه انتخابیه خود بازدید کند، در همه ادوار ماشین در اختیار نمایندگان قرار می‌گرفت اما پس از چهار سال نماینده، می توانست ماشین را یا در اختیار مجلس قرار دهد یا براساس قیمت خریداری کند. در این دوره تدبیر شد پول بنزین، روغن، خسارت و لاستیک برعهده نماینده باشد و یک ماشین که برای نماینده جذابیت دارد با پرداخت اقساط در اختیار او قرار بگیرد. لذا با جوسازی‌هایی که توسط برخی به راه افتاد این تصمیم با ارزش، ضدارزش شمرده شد. 

غضنفرآبادی ادامه داد: طبق گفته هیات رئیسه با این طرح 110 میلیارد تومان در هزینه‌های مجلس صرفه‌جویی می‌شد اما فقط جو منفی ایجاد کردند و در این هیاهو کسی حرف حق را نتوانست مطرح کند.

رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: هزاران نفر ضدانقلاب در کشورهای دیگر در حال تخریب مجلس هستند. نمایندگان اگر زیر بار دنا پلاس قرار نگیرند، صرفه‌جویی 110 میلیاردی صورت نمی‌گیرد.

گفتنی است چندی پیش روح‌الله ایزدخواه، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در پست اینستاگرامی در خصوص تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز