فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پیشکسوتان دفاع مقدس نور چشم ما و مولد انرژی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۶۸۲۲
پیشکسوتان دفاع مقدس نور چشم ما و مولد انرژی هستند
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس نورچشم ما و مولد انرژی برای مجموعه نیروی هوایی ارتش (نهاجا) هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به افتخار حضور ۴۰ نفر از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، از ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس هوایی رونمایی شد و باید در آینده ضعف در بحث تالیف کتب با عناوین مختلف و مستندنگاری در نیروی هوایی برطرف بشود.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: هنگامی که یک خلبان برای انجام ماموریتی اعزام می‌شود؛ کسی همراه او نیست و به این دلیل تنها راه ثبت خاطرات و مستند نگاری، دعوت از خود خلبانان پیشکسوت و مصاحبه با این عزیزان است و در این زمینه باید کارهای بیشتری صورت بگیرد و کتب بیشتری تالیف شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نور چشم ما و مولد انرژی برای مجموعه نیروی هوایی هستند و بر اساس نقشه راه تعریف شده درصدد افزایش برنامه‌های مصاحبه با پیشکسوتان و ثبت خاطرات این عزیزان هستیم.

در پایان این مراسم از ۴۰ نفر از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز