گناهی که رای دهندگان آمریکایی آن را نمی‌بخشند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۷۶۷۵
گناهی که رای دهندگان آمریکایی آن را نمی‌بخشند
رای دهندگان آمریکایی ممکن است اشتباهات ترامپ در سیاست‌های خارجی‌اش را ببخشند اما هرگز اشتباهات ترامپ در زمینه مسائل داخلی را نمی بخشند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از العالم، کارشناسان معتقدند که یکی از گناهان نابخشودنی ترامپ از نظر رای دهندگان آمریکا، آن است که وی مردم کشورش را کوچک می شمارد، نژادپرست است و به افراد مسلح سفید پوستی اتکا دارد که امکان دارد به نفع وی به شکلی بسیار خشونت بار در انتخابات دخالت کنند.

آنان تاکید کردند که نوع دیدگاه مردم آمریکا پس از مناظره اخیر میان ترامپ و بایدن به وضوح این مساله را ثابت کرد که برای رای دهندگان آمریکایی، برنامه و استراتژی ملی نامزدهای انتخاباتی حتی از انتخابات مهمتر است.

به گفته کارشناسان، رای دهندگان در مناظره های ترامپ و بایدن مشاهده کردند که طرفین از الفاظی بسیار زشت علیه یکدیگر استفاده کردند و به شدت در زمینه مسائل خارجی و داخلی درگیر شدند که نشان داد دچار ضعف شخصیتی و ادب هستند که باعث انزجار مردم شد.

آنان خاطر نشان کردند که البته امکان دارد بایدن آراء دو ایالت پنسیلوانیا و اوهایو که تولید کننده نفت صخره ای هستند را از دست بدهد به این دلیل که وی گفت که می خواهد نفت را از اقتصاد آمریکا حذف کرده و به درآمد ناشی از فناوریهای پیشرفته روی آورد.

کارشناسان تصریح کردند که ترامپ نیز محبوبیتش را به میزان زیادی از دست داده به این دلیل که نتوانسته مشکلاتی مانند ویروس کرونا و بحران اقتصادی آمریکا را حل کند و فقط برای آنکه محبوبیتش را مجددا به دست آورد وعده داده که واکسن کرونا به زودی به مردم اعطا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز