ترامپ: انتخابات را بردم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۸۵۲۳
ترامپ: انتخابات را بردم
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در توئیتر خود مدعی شد؛ من انتخابات را بردم.

به گزارش برنا، با وجود آنکه حدود دو هفته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گذرد و جو بایدن با کسب ۳۰۶ آرای الکترال بعنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا برگزیده شد، اما ترامپ همچنان با رد پذیرش این موضوع، دقایقی پیش در توئیتی نوشت: انتخابات را بردم.

ترامپ دقایقی پیش در ادامه این توهم در حساب توئیتر خود با حروف بزرگ نوشت: من انتخابات را بردم، پیامی که با برچسب هشدار توئیتر همراه بود که به مخاطب درمورد این پیام متذکر می شود «منابع رسمی نتایج این انتخابات را طور دیگری اعلام کرده اند».

ترامپ در توئیتی دیگر برای چندمین بار به رسانه های آمریکایی حمله ور شد و  درادامه ادعای برنده شدن در انتخابات آمریکا نوشت: چرا رسانه های متقلب (آمریکایی) همچنان تصور می کنند جو بایدن درحال صعود به سمت ریاست جمهوری است  و از جانب ما چیزی را نمایان نمی کنند.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: بطرز بدی قانون اساسی مان در انتخابات ۲۰۲۰ نقض و ازهم پاشیده شد.

تمامی پیام های توئیتری ترامپ در این زمینه با محدودیت و هشدار شبکه اجتماعی توئیتر مواجه شد که به مخاطب یادآوری می کند «این ادعاها دروغین و ستیزه جویانه است».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز