نماینده مجلس دهم:

افرادی که صبح تا شب مسئولین را دیدند که FATF تصویب نشود، مشخص هستند/ احمدی نژاد آدم های رمال و اسطرلابی را گرد آورده بود تا جنیان اتفاقی برای کشور رقم بزنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۵:۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۴۳۵۶
افرادی که صبح تا شب مسئولین را دیدند که FATF تصویب نشود، مشخص هستند/ احمدی نژاد آدم های رمال و اسطرلابی را گرد آورده بود تا جنیان اتفاقی برای کشور رقم بزنند
یک نماینده مجلس دهم گفت: تندروها با سبک و سیاق دیپلماسی آشنا نیستند، کسانی که برجام را آتش زدند و پلاکاردهای آنچنانی چیدند و صبح و شب مقامات و مسئولین را دیدند تا اف ای تی اف تصویب نشود، تعداد مشخصی هستند.

«قاسم میرزایی نیکو»، نماینده مجلس دهم، در رابطه با تلاش افراطی ها و دلواپسان برای قطع ارتباط بین المللی کشور و تخریب برجام گفت: تعدادی که به عنوان دلواپسان مطرح هستند، هیچ گاه زیر بار مذاکره نمی روند و این روش را کلا قبول ندارند، مقالات طیف مخالف در چند روز گذشته نشان داد و اعلام می کردند، باید در فاصله ای که انتقال قدرت در آمریکا طی می‌شود، اقداماتی انجام گیرد تا منافع آمریکا را به خطر بیندازیم و دستمان پر باشد.

نماینده پیشین مجلس افزود: تندروها با سبک و سیاق دیپلماسی آشنا نیستند، کسانی که برجام را آتش زدند و پلاکاردهای آنچنانی چیدند و صبح و شب مقامات و مسئولین را دیدند تا اف ای تی اف تصویب نشود، تعداد مشخصی هستند.

نماینده مجلس دهم با اشاره به اصولگرایانی که امروز شعار مذاکره در ۱۴۰۰ را می دهند، گفت: این افراد می دانند که راه برون رفت کشور از بحران های امروز، تنش زدایی است، آنها این مهم را فهمیده اند و چاره ای هم جز عمل به آن ندارند.

او تاکید کرد: دیدگاه کلی کشور مشخص است و کشور باید تکلیف خود را با چالش ها، مشخص کند. با این مجلس و... مشکل حل نمی شود و اتفاقات ویژه ای رخ نمی دهد مگر اینکه امورات اصلی کشور به شکلی درست و منطقی، سر و سامان داده شود. 

میرزایی نیکو اضافه کرد: مجلس باید به راس امور برگردد و تنها قانون گذار کشور باشد و تنها مرجعی باشد که قوانین را معین می‌کند، دولت باید قوه مجریه و پاسدار قانون اساسی و مجموعه ای برای تنظیم قوا و اصلی ترین مجموعه کشور باشد. سومین نکته خزانه کشور است. به عقیده من خزانه کشور یک جا نیست و مراکز تامین اقتصادی ما یکسان نیستند. 

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه همه می دانند اثرات تحریم در کشور چه میزان بوده است، گفت: برخی، روحانی را در بسیاری از موارد همراهی نکردند و نتوانست آن طور که باید به مسائل رسیدگی کند، در دوره احمدی نژاد هم دیدیم که آدم های، رمال و اسطرلابی را گرد آورده بود و منتظر بودند جنیان اتفاقی برای کشور رقم بزنند. 3

نظر شما
پرونده ویژه