حکیم ترور فخری زاده را محکوم کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۵۶۸۵
حکیم ترور فخری زاده را محکوم کرد
سیدعمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در عراق در دیدار با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، ترور محسن فخری‌زاده دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد.

به گزارش برنا ، به گزارش کانال تلگرامی دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم تحولات عراق و منطقه و روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در راستای منافع دو ملت را بررسی و بر اهمیت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ ایران در همه عرصه‌ها در عراق تاکید کرد.

وی انتخابات زودهنگام عراق را ابزاری برای تحقق اصلاحات در این کشور برشمرد و تأکید کرد که تشکیل ائتلافی فراقومیتی و فراطایفه‌ای راهی مناسب برای حل بحران سیاسی در عراق است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر "اهمیت امنیت، شفافیت و سلامت انتخابات و تضمین آزادی انتخاب به دور از جوسازی و استفاده از سلاح یا اموال کثیف" تاکید کرد.

سید عمار حکیم همچنین حادثه ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی ایران را محکوم و تصریح کرد: این دانشمند زندگی خود را وقف خدمت به ملتش کرد و برای آنان دستیابی به انرژی پاک در زندگی روزمره را فراهم ساخت.

وی همچنین مراتب تسلیت عمیق خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت و ملت ایران و خانواده آن فقید ابراز داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز