وزیر دفاع:

بودجه سازمان پژوهش وزارت دفاع دو برابر افزایش یافت/ امیر حاتمی خطاب به مماشات کنندگان: یک روز این ترور دامن شما را هم می گیرد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۵۸۹۷
بودجه سازمان پژوهش وزارت دفاع دو برابر افزایش یافت/ امیر حاتمی خطاب به مماشات کنندگان: یک روز این ترور دامن شما را هم می گیرد
وزیر دفاع گفت: ما در بودجه دولت گام اول را برداشتیم در حالی که بودجه، سازمان پژوهش وزارت دفاع افزایش یافته بود دیروز تصمیم گرفتیم این بودجه را دو برابر کنیم.

به گزارش برنا، امیر حاتمی، وزیر دفاع، در مراسم تشییع پیکر شهید فخری زاده بیان کرد: او از نوجوانی با خدای خود پیمان راسخ بست و بر این پیمان پای فشرد و استقامت کرد و امروز به شرف شهادت رسید. این شرف آبرو و توفیق را به روح بلند این عزیز که عاشق شهادت بود، تبریک عرض می کنم. فقدان فخری زاده جانکاه است و فقدان او را به مردم، جامعه علمی و هسته ای تسلیت می گویم. دشمنان اگر رذیلانه دست به این جنایت نزده بودند و اگر خون او ریخته نمی شد با گمنامی از دنیا می رفت. او دیروز الگو جوانان شاگردان و همکاران خود به جهان معرفی شد و الان شخصیت جهانی است.

او افزود: می توانند در علم به او تاسی کنند. می توانند در تلاش و اخلاص به او تاسی کنند و می توانند در همه ابعاد زندگی به او تاسی کنند و دشمنان بدانند این اولین شکست آنهاست. اگر فخری زاده را کشتند تا نام او از بین برود، او بلند آوازه شد. شکست دوم دشمن اینجا بود که می خواست بگوید، شهید ما در مسیری قدم برمی داشت که به نفع ملت ایران نبود.

او خطاب به دشمنان بیان کرد: بزرگترین تهدید علیه بشیریت همین سلاح های هسته ای است که شما هزاران سلاح ساخته اید و از آنها نگهداری می کنید. این سلاح ها برای چیست آیا برای دکور در منزل شما استفاده می شود. ملت ما هوشیار است و می داند بزرگترین تهدید علیه بشیریت همین سلاح شماست. شکست شما فکر کردید که اگر چنین کاری را انجام دادید، راهی را می بندید و عزمی را می شکنید، این طور نیست و دیدید که ملت به شهید خود ابراز ارادت کردند و انسجام خود را بالاتر بردند.

امیر حاتمی تاکید کرد: راه اعتلا کشور را با سرعت و دقت بیشتر ادامه می دهیم. دشمن اعلام کرد؛ گزینه نظامی روز میز است و نه جرات و نه فرصت آن را پیدا کرد و این گزینه را با سرافکندگی، زیر میز برد. این راه با قوت ادامه می یابد و ما در بودجه، گام اول را برداشتیم در حالی که بودجه، سازمان پژوهش وزارت دفاع افزایش یافته بود دیروز تصمیم گرفتیم، این بودجه را دو برابر کنیم. همکاران شاگردان و دوستان بدانید این مسئولیت شما را چند برابر کرده است. ما این گام را برداشتیم و شما این راه را ادامه دهید.

وزیر دفاع اظهار کرد: دشمن به خوبی می داند هیچ جنایتی و هیچ تروری و هیچ کار احمقانه ای در نزد ملت ایران بی پاسخ نمی ماند و به سزای عمل خود می رسند و دستور رهبری اجرا می شود. مسئولیت پیگیری این امر دنبال می شود عامران و طراحان به سزای عمل خود می رسند. از ملت ها و دولت هایی که ابراز انزجار کردند، تشکر می کنم و دولت هایی که مماشات کردند بدانند که مماشات با تروریست ها که پر رو هستند آنها را پررو تر می کند. یک روز این ترور دامن شما را هم می گیرد. ما در سوریه و عراق با تروریست ها مقابله کردیم باز این کار را انجام می دهیم. هرکسی سر تعظیم در برابر تروریست ها پایین بیاورد، سرافکنده خواهد بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز