یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

ارائه طرح‌های ناپخته از مجلس یازدهم بعید نیست/ عقلای کشور جلوی مجلس یازدهم را بگیرند

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۶۹۱۲
ارائه طرح‌های ناپخته از مجلس یازدهم بعید نیست/ عقلای کشور جلوی مجلس یازدهم را بگیرند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد که ارائه طرح‌های ناپخته از مجلس یازدهم بعید نیست.

«ناصر قوامی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با طرح اخیر مجلس درباره لغو برجام به خبرنگار سیاسی برنا گفت: من فکر می کنم، لغو پروتکل الحاقی به نتیجه نرسد به هر حال در کشور، عقلایی وجود دارد چنین افرادی در مجلس و شورای نگهبان هم حضور دارند. در راس نظام مقام رهبری نیز هشیار هستند و طرح این مساله برای کشور بسیار خطرناک است.

او خظاب به نمایندگان بیان کرد: اگر بخواهید جلوی بازرسان را در این شرایط بگیرید مساله مذاکره و بازگشت آمریکا به برجام نیز با مشکل روبرو می شود.

او افزود: حتی روسیه و چین نیز چنین حرکتی را قبول نخواهند کرد این حرکت تنها مورد توافق و دلخواه دشمنان جمهوری اسلامی است و به نفع کشور نیست که در شرایط فعلی، پروتکل الحاقی را لغو کنیم.

قوامی تاکید کرد: من بعید می دانم این طرح به سرانجام برسد ولی اگر برسد به نفع کشور ما نخواهد بود و موجب اتحاد دشمنان ما (اروپا و آمریکا) خواهد بود و امکان دارد، سازمان ملل نیز قطعنامه ای بر علیه کشورمان صادر کند. بنابراین این کار خطرناک است و کار عاقلانه ای نیست.

او با بیان اینکه مجلس یازدهم از اساس ضعف دارد، گفت: البته از مجلس یازدهم انتظار بیش از این نمی رود آنها در کار ارائه، طرح و لایحه ای برای نجات کشور و رفاه و آسایش مردم نیستند و به دنبال طرح هایی جنجالی هستند که خود را مطرح کنند ولی جامعه چنین حرکاتی را  قبول ندارد، حتی بعضا رای دهندگان آنها نیز چنین حرکاتی را قبول ندارند. ولی مجلس یازدهم با این تندروی ها و شعارها در صدد مطرح کردن خود است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز