با صدور پیامی؛

وزیر دفاع شهادت سردار محمود آبادی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۰۷۰۱
وزیر دفاع شهادت سردار محمود آبادی را تسلیت گفت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت سردار «عبدالرسول استوار محمودآبادی» را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در متن پیام سرتیپ ستاد امیر حاتمی به خانواده شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی آمده است: خبر درگذشت جانباز سرافراز سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی موجب اندوه فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک سابقه درخشان و خدمات ارزنده ایشان در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و تا همراهی با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مبارزه پیروزمند و افتخارآمیز با داعش و تروریسم تکفیری از یاد و خاطره دوستان و همرزمان ایشان محو نخواهد شد.

در متن پیام وزیر دفاع آمده است: این جانب با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و به ویژه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مراتب تبریک و تسلیت خویش را به حضور شما خانواده معظم آن شهید گرانقدر تقدیم داشته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌کنم.

سردار رسول استوار روز شانزدهم آذر بر اثر ابتلا به کرونا و به دلیل عوارض شیمیایی به شهادت رسید. این شهید سرافراز متولد کوار و بزرگ شده در شیراز، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز