وزیر آموزش و پرورش:

ترجیح ما برگزاری آزمون حضوری است

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۸۲۹۰
ترجیح ما برگزاری آزمون حضوری است
وزیر آموزش و پرورش گفت: ترجیح ما برگزاری آزمون حضوری است اما اگر با مخالفت ستاد مقابله با کرونا مواجه شود آزمون ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش برنا، «محسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: روش های آزمون غیر حضوری را معین کرده ایم و در اختیار مناطق و مدارس قرار داده ایم.

او افزود: ما دو نوع آزمون داریم؛ تکمیلی و پایانی که سهم اینها در تعیین نمره دانش آموزان متفاوت است. در آزمون تکمیلی نمره، براساس ارزیابی معلم از میزان فراگیری دانش اموزان در طول سال تحصیلی تعیین می شود. در ارزیابی پایانی، در پایان هر نوبت امتحان برگزار می شود که امسال دی ماه برگزار می شود. ترجیح ما برگزاری آزمون حضوری است اما اگر با مخالفت ستاد مقابله با کرونا مواجه شود آزمون ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

حاجی میرزایی اظهار کرد: ما طرحی را در ستاد ملی تصویب کردیم که آن طرح هوشمند است و کشور را به سه بخش قرمز، نارنجی و زرد تقسیم کردیم که برای هر کدام از آن شرایط، یک سلسله تصیمات، اقدامات و برنامه ها در نظر گرفته شده است. بنابراین به صورت اتوماتیک وقتی که وزارت بهداشت هر دوشنبه وضعیت شهرستان ها را به ما اعلام می کند، متناسب با آن وضعیت استانداران می‌توانند، شرایط را تعریف و مقررات را جاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز