تصاویری از حاج قاسم و ابومهدی در حافظه موبایل یک فرمانده/ببینید

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۴۴۶۳
تصاویری از حاج قاسم و ابومهدی در حافظه موبایل یک فرمانده/ببینید
تصاویری اختصاصی از شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس و «حاج ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق پیدا شده است که برای سال ها در گوشی تلفن همراه یکی از فرماندهان ذخیره شده بود/ببینید

به گزارش برنا، تصاویری اختصاصی از شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس و «حاج ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق پیدا شده است که برای سال ها در گوشی تلفن همراه یکی از فرماندهان ذخیره شده بود.

این تصاویر اختصاصی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را در کنار «ابومصطفی الامامی» معاون کنونی فرماندهی الحشدالشعبی در محور شمال عراق نشان می دهد.

این تصاویر مربوط به دوران جنگ علیه داعش در عراق است و روایتگر روزهایی است که سردار قاسم سلیمانی به همراه فرماندهان ارشد الحشدالشعبی به مناطق ترکمن های عراق در جنوب کرکوک و شمال استان صلاح الدین رفت.

آن روزها داعش در حالی ترکمن های شیعه عراقی را تحت محاصره گرفته بود که حتی صدایشان به گوش هیچ دولت و سازمانی نمی رسید. حاج قاسم و ابومهدی آن روزها خود را به اطراف آمرلی رساندند و با ارسال کمک های غذایی و آب و نیز تامین سلاح و مهمات برای مردم این شهر ، حماسه مقاومت 89 روزه اهالی آمرلی را رقم زدند.

اهالی آمرلی سرانجام با عملیات همه جانبه نیروهای الحشد الشعبی به فرماندهی حاج قاسم و ابومهدی المهندس توانستند، این شهر را از محاصره داعش و احتمال سقوط آن نجات دادند.

ابومصطفی الامامی جانشین فرماندهی محور شمال الحشدالشعبی، این تصاویر را به یادگاری از آن دوران در گوشی خود حفظ کرده است و برای اولین بار در سالگرد شهیدان در اختیار خبرنگار ما قرار داد.

در عراق، نه تنها فرماندهان ارشد که حتی نیروهای عادی نظامی عراق نیز به یادگاری عکس و سلفی های بسیاری از این دو شهید بزرگوار در گوشی هایشان به یادگار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز