دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق:

عراق به آتشی علیه اشغالگران تبدیل شده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۴۹۶۵
عراق به آتشی علیه اشغالگران تبدیل شده است
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با ستایش از شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس و «حاج ابومهدی المهندس» معاون سازمان «الحشد الشعبی» عراق تاکید کرد که کشورش به «آتشی علیه اشغالگران» تبدیل شده است.

به گزارش برنا «شیخ قیس الخزعلی» امروز (دوشنبه) در سخنانی تلویزیونی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با ستایش از شخصیت والا و رشادت‌های آنها در نبرد با تروریسم و پیروزی بر تروریستها و روحیه شهادت‌طلبی این شهیدان گفت: حادثه شهادت این دو مرد بزرگ، حادثه‌ای تاریخی و سرنوشت‌ساز است که آثار و برکت‌های آن ادامه خواهد یافت.

او افزود: تاریخ از این بزرگ مردان به نیکی سخن‌ها خواهد گفت.

الخزعلی گفت: «دونالد ترامپ» قصد داشت با جنایت در فرودگاه بغداد، لابی صهیونیستی را برای کسب دوره دوم ریاست جمهوری خود راضی کند که در آن شکست خورد.

او افزود: ترامپ در نظر داشت تا با جنایت در فرودگاه پایتخت عراق و ترور سرداران شهید، مقاومت در عراق و جهان را در هم بشکند، اما در این هدف نیز شکست خورد؛ بویژه که این عملیات ترور، احساسات میلیونها نفر را برانگیخت تا بخشی از مقاومت شوند.

الخزعلی گفت: ترامپ با جنایت فرودگاه بغداد همچنین می‌خواست بقای نیروهایش در عراق را تثبیت کند، اما در این موضوع هم موفق نشد و اکنون در کار خود مانده است؛ به ویژه که عراق به آتشی علیه این اشغالگران تبدیل شده است.

او تصریح کرد: آمریکا هیچ گاه حافظ امنیت عراق و مدافع آن نبوده و کسی که چنین تصویری دارد، در توهم به سر می‌برد. دغدغه امنیتی آمریکا فقط امنیت اسرائیل است.

الخزعلی افزود که ارتش آمریکایی از حفاظت از سربازان خود در عراق ناتوان مانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز