دیدار وزیر دفاع و معاونین با رئیس مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۰۷۵۳
دیدار وزیر دفاع و معاونین با رئیس مجلس شورای اسلامی
مشاور و رئیس حوزه‌ ریاست مجلس شورای اسلامی، از دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع با ریاست مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش برنا، بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه‌ ریاست مجلس شورای اسلامی، از دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع با ریاست مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نگاهداری عنوان کرد: در این دیدار امیر سرتیپ حاتمی، وزیر محترم دفاع، گزارشی از آخرین پیشرفت ها و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور در حوزه های هوافضا، پدافند هوایی،صنایع موشکی، ارتقای حوزه‌ی فناوری های نوین، صنایع اپتیکی و دریایی ارائه نمود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس افزود: ریاست  مجلس ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهید محسن فخری زاده و بیان مجاهدت‌ها و تلاشهای خستگی ناپذیر و اثر گذار آن شهید والا مقام ، حمایت مجلس شورای اسلامی از تداوم و توسعه‌ی برنامه ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی تحت راهبری این دانشمند شهید را مورد تاکید قرار دادند .

نگاهداری همچنین بیان کرد: تقویت بنیه دفاعی کشور و مباحث بودجه ای وزارت دفاع در سال ۱۴۰۰ از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز