شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا آب یک میلیون سوری را قطع کردند

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۲۹۹۲
شبه‌ نظامیان «قسد» (کردهای سوریه) که تحت حمایت آمریکا قرار دارند، برای دومین روز متوالی از ورود کارگران شرکت آب‌رسانی استان «الحسکه» به مقر این شرکت جلوگیری کرده و ضمن ربودن سه نفر از آنها مانع انتقال آب به یک میلیون شهروند سوریه شدند.

به گزارش برنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز (سه شنبه) اعلام کرد که شبه نظامیان گروه موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوریه» (قسد) که تحت حمایت نظامیان اشغالگر آمریکا قرار دارند، در ادامه اقدامات جنایت‌آمیز خود در حق اهالی استان الحسکه (شمال سوریه)، برای دومین روز پیاپی مانع ورود کارگران طرح آب رسانی این استان به محل کار خود شدند و آب آشامیدنی ساکنان این استان را همچنان مسدود نگه داشته‌اند.

یک منبع محلی به «سانا» گفت که شبه نظامیان کرد سوری با جلوگیری از ورود کارگران شرکت آب و فاضلاب به مقر شرکت در شهرک «العزیزیه»، مستقیما بر وضعیت خدمات‌رسانی به شمال سوریه تأثیر می‌گذارند.

منبع مذکور با بیان اینکه شبه نظامیان قسد سه نفر از کارگران را ربودند، افزود: آنها عمدا مرتکب جنایات در حق اهالی الحسکه می‌شوند و با هماهنگی نظامیان اشغالگر آمریکا، کنترل ساختمان‌ها و مراکز تاسیساتی در این استان را در دست خود می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز