گزینه مدیر اطلاعات ملی بایدن برنامه‌های خود را تشریح کرد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۳۱۹۲
گزینه مدیر اطلاعات ملی بایدن برنامه‌های خود را تشریح کرد
گزینه مدیر اطلاعات ملی دولت جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در کمیته اطلاعات سنای آمریکا برنامه‌های خود را تشریح کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا، به نقل از ایرنا، آوریل هینز که قرار است بر ۱۸ نهاد اطلاعاتی از جمله سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و آژانس امنیت ملی نظارت کند، روز سه‌شنبه در این کمیته حضور یافت تا روند بررسی صلاحیت وی یک روز پیش از مراسم تحلیف بایدن، آغاز شود.

دان کوتز مدیر پیشین اطلاعات ملی آمریکا که در اثر اختلاف با دونالد ترامپ برکنار شد هم، هینز را در این نشست همراهی می‌کند.

او در دولت باراک اوباما، معاون سیا و معاون مشاور امنیت ملی بوده است.

حفاظت از افشاگران، دور نگهداشتن تجزیه و تحلیل اطلاعاتی از سیاست‌زدگی، چگونگی مقابله با چین، تقویت دفاع سایبری و پیش‌بینی همه‌گیری‌های بعدی، محور برنامه‌های او را تشکیل خواهد داد.

او اظهار کرد: ما باید اطلاعات لازم را برای پشتیبانی از تلاش‌های دو حزبی بلند مدت برای رقابت با چین فراهم کنیم. از مواجهه با اقدامات غیرمنصفانه، غیرقانونی، تهاجمی و قهریه پکن پشتیبانی می‌کنیم.

گزینه مدیر اطلاعات ملی بایدن همچنین مساله حقوق بشر در چین را دیگر هدف طراحی شده برای دوره مدیریت خود برشمرد.

هینز جمع‌آوری ظرفیت‌های نهادهای اطلاعاتی آمریکا برای مقابله با بحران جهانی کووید-۱۹ را  دیگر برنامه خود دانست که چشم‌انداز آن مقابله با چالش‌های بلند مدت بحران‌های بیولوژیکی در آینده است.

اطلاعات ملی پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ایجاد شد ، تا هماهنگی بیشتری برای بوروکراسی گسترده جامعه اطلاعات آمریکا داشته باشد.

او جانشین جان راتکلیف عضو سابق حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان از تگزاس می شود که به نظر می رسد به دلیل وفاداری به دونالد ترامپ رئیس جمهوری در حال خروج، به این سمت منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز