در آمریکا؛

حادثه هولناک ۶ کشته و ۹ زخمی برجای گذاشت+عکس

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۸۲۲۸
حادثه هولناک ۶ کشته و ۹ زخمی برجای گذاشت+عکس
منابع خبری گزارش کرده‌اند که نشت نیتروژن مایع در یک کارخانه مواد غذایی واقع در ایالت جورجیای آمریکا حداقل 6کشته و ۹ زخمی بر جا گذاشته است.

به گزارش برنا؛ منابع خبری گزارش کرده‌اند که روز پنجشنبه به دنبال نشت نیتروژن مایع در یک کارخانه مواد غذایی واقع در ایالت جورجیای آمریکا، حداقل ۶ کشته و ۹ زخمی شده‌اند.

وبگاه شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» به نقل از مقام‌های اورژانس شهر گینزویل‌، واقع در ایالت جورجیا نوشته وضعیت سه تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.

یکی از سخنگو‌های اداره آتش‌نشانی بخش «هال» واقع در شهر گینزویل در یک کنفرانس خبری در خصوص این حادثه توضیح داد و گفت: بعد از ساعت ۱۰ صبح مأموران آتش‌نشانی به گزارش‌هایی از یک آتش‌سوزی در کارخانه «پرایم پَک فود» پاسخ دادند و بعد گزارش‌هایی از وجود مواد خطرناک ارائه شد.

ان‌بی‌سی نیوز نوشته پنج نفر در این کار‌خانه کشته شدند و یک نفر دیگر نیز بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گفته سخنگوی اداره آتش‌نشانی محل حادثه هنوز هیچ جزئیاتی درباره مجروحان در دست نیست و علت حادثه در دست بررسی قرار دارد.

13991110000008_Test_PhotoN

این در حالی است که چهار آتش‌نشان نیز به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شدند و پنج تن از کارکنان این کارخانه نیز به یک مرکز درمانی انتقال داده شدند.

نیتروژن یک ماده بی‌اثر است که به احتراق مواد کمکی نمی‌کند اما می‌تواند انسان را بدون هیچ هشدار و دردی خفه کند.

بر اساس گزارش یک رسانه محلی در ایالت اوکلاهوما، در سال ۲۰۱۵، یکی از مقامات ارشد این ایالت با طرحی موافقت کرد که خفگی با نیتروژن یکی از روش‌های اعدام در این ایالت شود.

«مری فالین»، فرمانده ایالت اوکلاهوما این طرح را به امضا رساند تا خفگی با نیتروژن به یکی از روش‌های جایگزین برای اجرای حکم اعدام تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز