بیانیه حزب موتلفه به مناسب آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۴۲۵۴
بیانیه حزب موتلفه به مناسب آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی
حزب موتلفه اسلامی همزمان با دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش برنا، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذینَ آمَنوا بِالقَولِ الثّابِتِ فِی الحَیاةِ الدُّنیا وَفِی الآخِرَةِ وَیُضِلُّ اللَّهُ الظّالِمینَ وَیَفعَلُ اللَّهُ ما یَشاءُ»

« خداوند کسانی را که ایمان آوردند، به خاطر گفتار و اعتقاد ثابتشان، استوار می‌دارد؛ هم در این جهان، و هم در سرای دیگر! و ستمگران را گمراه می‌سازد، (و لطف خود را از آنها برمی‌گیرد)؛ خداوند هر کار را بخواهد (و مصلحت بداند) انجام می‌دهد!!»   سوره مبارکه ابراهیم آیه ۲۷

شکر خداوند قادر متعال را که به برکت اسلام و با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و رهبری ولی فقیه عادل در چهل و دومین بهار آزادی در اوج اقتدار جهانی قرار داریم.

ملت ایران رنج سال ها حکومت استبداد و طاغوت پادشاهان ظالم را سپری کرد و با رهبری فرزند حضرت زهرا علیهاسلام، با عزمی راسخ و اتکال به خداوند و پیروی از اصل آزادی آور ولایت فقیه، پس از سال ها مبارزه و تقدیم شهیدان گرانقدر و تحمل سختی ها، سرانجام بساط ظلم و بیداد را برچید و نظام مقدس « جمهوری اسلامی» را بر این سرزمین حاکم کرد و 22 بهمن 1357 پیروزی اراده و عزم ملت قهرمان ایران بود.

انقلاب اسلامی توانست ایران مظلوم و نظام منحوس شاهنشاهی که در قرون گذشته دچار سلطه سردمداران جنایتکار آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی بود، به ایران انقلابی و اسلامی تبدیل کند که امروز استکبار جهانی را به زانو درآورده و مایه مباهات و الگوی ملت های آزادیخواه جهان است.

«مقاومت» ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس به یک فرهنگ و الگوی ارزشمند جهانی تبدیل شد که امروز نه تنها در منطقه، بلکه در اقصی نقاط جهان بیداری را به ارمغان می آورد و استقلال ملتها را تضمین می کند. 

سرزمینی که روزگاری بزرگ ترین واردکننده تجهیزات نظامی و سپر دفاعی سردمداران استکبار در منطقه بود، امروز به قدرت نظامی برتر در منطقه و بزرگ ترین مدافع آزادی خواهان و کشورها علیه آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است. 

در سال هایی نه چندان دور که ایران، بازار مصرف انواع کالاهای غربی شده بود، امروز به همت متخصصان داخلی در زمره تولیدکنندگان کالاها و نیازهای اساسی در منطقه و جهان قرار دارد. 

در عرصه دانش های برتر و رهاوردهای علمی، پزشکی، فناوری، ورزشی و ... فرزندان این سرزمین در سکوهای قهرمانی، درخششی مستمر دارند و نام ایران و اسلام عزیز را در سراسر جهان بلندآوازه کرده اند. 

ملت قهرمان و سرافراز ایران در طول چهار دهه گام اول انقلاب اسلامی، علیرغم دشمنی و توطئه های استکبار جهانی و عوامل آن در برهه های گوناگون و حساس، باوجود مشکلات فراوان و سوء مدیریت برخی مسئولین، همواره در خدمت نظام اسلامی ایستاده اند و از این میراث گرانبهای امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر حراست کرده اند. 

مقطعی حساس و تاریخی را در پیش داریم که شاهد تحولات جدی در منطقه و جهان هستیم. بحران کرونا تغییرات قابل توجهی در معادلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشورهای دنیا داشته است. قدرت پوشالی آمریکا فروپاشیده و متزلزل گردیده است. رژیم صهیونیستی در آستانه اضمحلال کامل قرار گرفته و بسیار آسیب پذیر گردیده است. دوقطبی جهانی پایان یافته و معادلات سیاسی در دنیا تغییرات اساسی کرده است. استکبار جهانی نتوانست حتی با حمایت از گروه های تروریستی از جمله داعش، به اهداف پلید خود دست یابد و دچار شکست سنگینی شده که پرهزینه است. قماربازان سیاسی که بدنبال تابستان داغ برای ایران بودند، اکنون در انجماد زمستان سخت خویش افسرده اند. 

در آستانه قرن پانزدهم شمسی و در بلندای اقتدار جهانی، گام دوم انقلاب اسلامی را راسخ و استوار با اتکاء به مدد الهی و الطاف حضرت ولی عصر ارواحنافداه و پیروی از ولی فقیه عادل و رهبر حکیم جمهوری اسلامی، امام خامنه ای مدظله العالی و همت آحاد ملت شریف ایران بویژه جوانان غیور و پرتلاش برخواهیم داشت و در نخستین آزمون سرنوشت ساز عصر جدید و اولین انتخابات ریاست جمهوری گام دوم، با انتخاب گزینه ای انقلابی و جهادی، دولت جوان حزب اللهی را در کنار تجربه آموختگان فداکارمان برمی گزینیم، تا حرکت تمدن نوین اسلامی را در امتداد حرکت مقدس انقلاب اسلامی استمرار بخشیده و زمینه ساز حکومت عدل الهی و دولت کریمه حضرت امام مهدی ارواحنافداه باشیم.

حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان تشکلی الهی که به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی پدید آمده و در طول نهضت امام خمینی (ره)، یار و همراه نظام و مردم بوده است، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک می گوید و با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کرده و با خلف صالح او امام خامنه ای مدظله العالی تجدید بیعت می کند و با تمام توان در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران و اجرای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری برای احیاء مدیریت جهادی و حل مشکلات کشور با مسئولیت پذیری حزبی تلاش می کند.

یاد و خاطره شهدا از فیضیه و 15 خرداد و 17 شهریور تا جبهه و دفاع مقدس و دفاع از حرم های اهل بیت علیهم السلام و شهدای جهان اسلام را گرامی می‌داریم و می کوشیم رهرو صادق راه خوبان و شهدا باشیم.   

حزب مؤتلفه اسلامی

بهمن 1399

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز