فرمانده نیروی زمینی سپاه:

ترکیب رسته‌ها در عملیات‌های رزمایش پیامبر اعظم(ص) با موفقیت اجرا شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۵۸۵۷
ترکیب رسته‌ها در عملیات‌های رزمایش پیامبر اعظم(ص) با موفقیت اجرا شد
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ترکیب رسته‌ها در عملیات‌ها یکی از مسائل اصلی و کلیدی در رزم شبانه و تهاجمی است که در رزمایش پیامبر اعظم (ص) به خوبی و با موفقیت اجرا شد.

به گزارش برنا، سردار پاسدار محمد پاکپور شامگاه پنجشنبه در حاشیه شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این رزمایش از ۱۰ روز پیش در منطقه عمومی جنوب غرب کشور آغاز و مرحله نهایی آن در ۲ بخش با موفقیت کامل اجرا شد.

او افزود: در این رزمایش از ظرفیت رسته‌های مختلف نیروی زمینی سپاه استفاده شده و یگان‌های زرهی مخصوص، نیروی‌های ویژه صابرین، توپخانه‌های واحدهای موشکی نیروی زمینی، پهپادهای رزمی، شناسایی و انتحاری به عنوان قدرت رزم نیروی زمینی سپاه عملیات‌های متعددی را به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه هماهنگی بین رسته‌ها در منطقه رزم بسیار مهم بوده و ناهماهنگی در این زمینه حادثه ساز است، گفت: در این رزمایش نیروهای خود را ارزیابی کردیم که در چه فاصله زمانی می‌توانیم، یگان‌های خود را در منطقه عملیاتی گسترش دهیم و خوشبختانه در کمترین زمان توانستیم واحدهای عملیاتی را آماده برگزاری رزمایش کنیم.

او افزود: یکی دیگر از مسائل مهم و برجسته این رزمایش  تجهیزاتی بود که به تازگی به مجموعه نیروی زمینی سپاه وارد شده؛ این تجهیزات پیشرفته توسط مجموعه جهاد خودکفایی نیروی زمینی ساخته شده است.

سردار پاکپور اظهارداشت: موضوع بعدی منحصر به فرد این رزمایش، عملیات وسیع شبانه بود؛ در مقاطع مختلف عملیات شبانه برگزار شده بود اما این عملیات ها به صورت تک رسته ای و یا عملیات شبانه محدود بود که این عملیات وسیع شبانه در تاریکی مطلق با موفقیت کامل انجام شد.

او افزود: در این عملیات شبانه تمامی تجهیزات زرهی، پهپادها و رزم زمینی به‌کارگیری شد که این تجهیزات می‌توانند در تاریکی مطلق تمامی هماهنگی‌ها را انجام و عملیات خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

او گفت: پیام این رزمایش، قدرت، اقتدار و آمادگی نیروی زمینی سپاه در مقابله با هرگونه تهدید علیه کشور و انقلاب بود.

رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه روز پنجشنبه در منطقه عمومی جنوب غرب کشور اجرا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز