اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۷۱۹۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

دولت تا روز آخر خدمت خود، حراست از معیشت مردم را وظیفه نخست خود می داند/ تامین کالاهای اساسی با نرخ ترجیحی، سیاست قطعی دولت تا پایان خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور روز یکشنبه در دویست و سومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: اصلاحیه لایحه بودجه بر اساس شرایط و مقتضیات کنونی کشور و با رویکرد همگرایی و همچنین با تکیه بر دیدگاه کارشناسان و متخصصان خبره کشور تهیه و تدوین شده است، لذا هرگونه سیاست‌زدگی می‌تواند به روند توسعه کشور و‌ حقوق مردم آسیب برساند.


///

نماینده خمینی شهر در مجلس:

شفافیت را به عنوان یک مدال افتخار بر گردن می‌آویزیم/ نگرانی‌ها از استفاده شیاطین از شفافیت آرا است

نماینده خمینی شهر در مجلس با اشاره به طرخ شفافیت آرا گفت: مخالفان این طرح مقداری بر بحث سوء استفاده های شیاطین از این شفافیت تاکید داشتند که منجر به تخریب برخی شخصیت ها نشود مخصوصا آنهایی که برای منافع ملی کشور رای داده اند.


///

با حکم رئیس جمهور؛

غلامرضا شریعتی به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب شد

رئیس جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.


///

حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ۱۴۰۰ نامزد مستقل معرفی می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از کنگره روز ۳۰ بهمن حزب مردم سالاری خبر داد و گفت: احتمال دارد تا در این کنگره نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی شود.

///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

مردم در ۱۴۰۰ حضور سلبی را نمی‌پذیرند/ نهاد اجماع ساز حداقل کار تشکیلاتی را برای اصلاح طلبان انجام می‌دهد

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: این دوره با ادوار گذشته متفاوت است و نه اصلاح طلبان و نه رای دهندگان حضور سلبی را نمی پذیرند.


///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

هزینه های هنگفت انتخاباتی احمدی نژاد لو رفته و او شانتاژ می‌کند/ احمدی نژاد ۱۸ میلیارد پول کشور را برای دانشگاهی خیالی به تاراج برد/ طرفداران احمدی نژاد اپوزیسیون نظام هستند

یک چهره اصولگرا با بیان اینکه احمدی نژاد باید محاکمه شود اظهار کرد: ترامپ یک هفته بعد از پایان دوره در مجلس سنا استیضاح شد، چرا پرونده احمدی نژاد هنوز باز است.


///

عضو حزب موتلفه اسلامی:

سلیمی نمین، میرسلیم را به خاطر قالیباف می‌کوبد/ اگر مساله بالا بودن سن موتلفه را مطرح می‌کنند چون از فعالیت جوانان حزب خبر ندارند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: میرسلیم در مورد قالیباف نقد داشت برهمین اساس سلیمی نمین با میرسلیم زاویه پیدا کرده است و سعی می کند او را بکوبد.


///

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان:

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در انتظار گزارش نیروی انتظامی است!

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با علت تعلل در رسیدگی به رفتار جنجالی نماینده سبزوار به یک جمله اکتفا کرد و گفت: «منتظر گزارش نیروی انتظامی هستیم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز