اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷۸
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مستند ارائه کنند که هیئت رئیسه درگیر انتخابات ریاست جمهوری است/ طرح شفافیت آرا در فراکسیون اکثریت مطرح می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با "انتقاد برخی از نمایندگان به عملکرد هیئت رئیسه مبنی بر اینکه اعضای هیئت رئیسه بیشتر درگیر انتخابات 1400 هستند، گفت: نمایندگان مستند ارائه کنند که هیئت رئیسه درگیر انتخابات ریاست جمهوری است.


///

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

احمدی نژادی‌ها و برخی گروه‌ها در دقیقه ۹۰ تصمیم خود را نشان می‌دهند/ بعضی افراد در رابطه با موتلفه پای خود را درازتر از گلیم کرده‌اند

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: احمدی نژادی ها نشان داده اند همیشه در دقیقه ۹۰ تصمیم و وحدت خود را نشان می دهند.


///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

اگر اصلاح طلبان در انتخابات کاندیدا نشوند به نفع نیروهای انقلاب است/ جریان سوم عامل عدم دستیابی جبهه انقلاب به اجماع است/ هنوز مواضع شفافی از اصلاح طلبان نشنیده‌ایم

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: همیشه جریان سومی وجود دارد که در کشور خود را نشان می دهد و عموما به نوعی عامل عدم دستیابی جبهه انقلابی به اجماع بوده است.


///

در نشست بررسی مسائل ورزش زنان و مطالبات زنان ورزشکار در فراکسیون زنان مجلس مطرح شد؛

سلطانی‌فر نگاه جنسیتی به ورزش ندارد/ بانوان ورزشکار و سالم نسل سالم تحویل جامعه می‌دهند/ انتظار نواب رییس بانوان فدراسیون‌ها از صداوسیما برای همکاری با بخش ورزش بانوان

نشست بررسی مسائل ورزش زنان و مطالبات زنان ورزشکار با حضور فاطمه قاسم پور، رییس فراکسیون زنان و نماینده مردم تهران در محل فراکسیون زنان با حضور رئیس فراکسیون زنان و جمشید تقی زاده، معاون امورحقوقی مجلس و استانها، فریبا محمدیان، نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال، فریده شجاعی، نائب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، بدرالملوک کوهرنگی، نائب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی و اشرف امینی، نائب رئیس محترم فدراسیون کاراته و مریم سلیمان پور معاون اداره کل حقوقی برگزار شد.


///

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

طرح اقدام راهبری برای مقابله با تحریم‌ها در راستای مطالبات مردم بود!/ طرح مجلس مورد اقبال عموم قرار گرفت

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تهیه و تنظیم طرح اقدام راهبردی در راستای مطالبات مردم نسبت به برجام بود.


///

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

باید به سمت وزارت مسکن و شهرسازی برویم/ کمیسیون عمران موافق تفکیک وزارت راه و شهرسازی است و اجرای آن به دولت بعد محول می‌شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر می خواهیم کیفیت ساخت و سازها افزایش پیدا کند راهی نداریم جز اینکه به سمت وزارت مسکن و شهرسازی برویم.


///

کارشناس مسائل خاورمیانه:

بایدن نمی‌تواند یک سیاست اصولی معینی را اتخاذ کند/ بایدن با خروج نام انصارالله از لیست تروریسم نتوانست از آن به عنوان یک امتیاز بهره‌برداری کند

کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه آمریکایی ها به صورت آزمون و خطا عمل می‌کنند، گفت: این برای آمریکا بسیار کشنده و نشان دهنده ضعف است و بایدن نمی تواند یک سیاست اصولی معینی را اتخاذ کند.


///

از سوی رییس‌جمهوری؛

قانون دائمی‌کردن ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد ابلاغ شد

‌رییس جمهوری قانون «دائمی کردن قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» را برای اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرد.


///

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

لایحه بودجه با اصلاحات مدنظر مجلس از سوی دولت نهایی شد

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت براساس اصلاحات مدنظر مجلس شورای اسلامی، اصلاحات لایحه را دیشب نهایی کرد و امروز آنرا تقدیم مجلس کرد.


///

یادداشت؛

مهشید، مظلومانه پرکشید

علی ربیعی - سخنگوی دولت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز