ادامه تنش‌آفرینی رژیم صهیونیستی علیه حماس

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۰۷۹۲
ادامه تنش‌آفرینی رژیم صهیونیستی علیه حماس
رژیم صهیونیستی که در صدد متشنج کردن اوضاع علیه نیروهای مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی است، بار دیگر از آزمایش موشکی جدید «جنبش حماس» در نوار غزه خبر داده است.

به گزارش برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز (یکشنبه) به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که «گردان‌های قسام» شاخه نظامی حماس در راستای ادامه آزمایش‌های موشکی خود برای تقویت توان نظامی‌اش، شامگاه شنبه یک موشک به سمت دریا شلیک کرده است.

رسانه های و مقامات رژیم صهیونیستی در ماههای اخیر بارها از آزمایش موشکهای جدید توسط گروههای مقاومت در غزه خبر داده‌اند، در حالیکه جنبش حماس و دیگر گروههای فلسطینی در این باریکه، از تقویت نظامی خود به عنوان عامل بازدارنده سخن گفته‌اند.

نظامیان صهیونیست که همواره به بهانه‌های مختلف اقدام به بمباران ساکنان نوار غزه می‌کنند، از آزمایشهای موشکی حماس به منظور فضاسازی علیه گروههای مقاومت فلسطینی استفاده کرده است.

گروههای مقاومت اسلامی در نوار غزه تاکید دارند که آزمایشهای موشکی و افزایش توان نظامی خود صرفا به منظور بازدارندگی رژیم صهیونیستی از حمله مجدد به این باریکه صورت می‌گیرد.

به رغم انتشار اخبار در زمینه آزمایش موشکی حماس در نوار غزه، هنوز مسئولان جنبش فلسطینی به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده‌اند، ولی این جنبش بر آمادگی پاسخگویی به تهاجم نظامیان اشغالگر تاکید کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز