آیت الله جنتی:

نمایندگان به کارهای دست دوم نپردازند/ نمایندگان به فکر مردم باشند

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۱۲۴۵
نمایندگان به کارهای دست دوم نپردازند/ نمایندگان به فکر مردم باشند
آیت الله جنتی گفت:نمایندگانی‌که‌مردم را جلب کردند حق مردم را ادا کنند و به فکر جریان های سیاسی نباشند، به فکر مردم باشند همان مردمی که سر صندوق رای دادند به فکر آنها باشیم و اولویت ها را باید در نظر گرفت و به کارهای دست دوم نپردازید، اولویت ها مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار برنا، هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم به ریاست احمد جنتی و با حضور اعضای هیئت رییسه سید احمد خاتمی، ابراهیم رئیسی، محمد علی موحدی کرمانی، عباس کعبی روز دوشنبه 4 اسفند 99 برگزار شد.

آیت الله جنتی در هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان گفت: راه تان را با راه شهید سلیمانی ادامه دهید، دلم به حال خودم می سوزد که ما کجا و شهدا کجا، خدا به حق پیغمبر توفیق دهد که ما راه آنها را ادامه دهیم.

اوگفت: نمایندگانی‌ که‌ مردم را جلب کردند حق مردم را ادا کنند و به فکر جریان های سیاسی نباشند، به فکر مردم باشند. همان مردمی که سر صندوق رای دادند به فکر آنها باشیم و اولویت ها را باید در نظر گرفت. نمایندگان به کارهای دست دوم نپردازند و اولویت ها مدنظر باشد.

جنتی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: قانون اساسی شرایط رئیس جمهور را مدیر، مدبر و با تقوا عنوان کرده که باید به این شرایط اهمیت داد. شورای نگهبان باید حواسش را جمع کند و در تایید صلاحیت‌ها بیش از همه به تقوای کاندیداها توجه کند. تقوا در حد عدالت و یک درجه بالاتر از عدالت است و طبیعی است که مردم باتقواترین را انتخاب کنند. امیدواریم کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شوند از ابتدا تا پایان، تقوای لازم را داشته و خادم ملت باشند.

اوگفت: از آیت‌الله رئیسی بابت اقدامات در مبارزه با فساد تشکر می‌کنیم. مبارزه با فساد از خواسته ‌های مردم است. مردم گرفتار فساد گردن کلفت‌ها و زوردارها هستند. این مرد کمر بسته و به جنگ فساد می‌رود و قطعا مردم قدردان و حامی اقدامات ایشان و قوه قضائیه هستند.

در حال تکمیل

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز