سعیدی در تذکر شفاهی:

سوخت بری و کولبری نه یک اختیار، بلکه یک اجتناب تاریخی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۵۸۷۷
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: بی تعارف بگویم تا وقتی هیچ زیرساخت اقتصادی و توسعه ای در مرزهای سیستان و بلوچستان ایجاد نکرده اید، سوخت بری و کولبری نه یک اختیار، بلکه یک اجتناب تاریخی است.

به گزارش برنا، معین الدین سعیدی در نشست علنی نوبت دوم سه شنبه 12 اسفندماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: نوکر مردم و سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم، فریاد بلند دردهای فروخفته مردم استان سیستان و بلوچستان هستیم ، اما نیازی به اشک تمساح دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی نداریم.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور؛ کشورهایی چون سوریه، افغانستان که سال ها جنگ داخلی را تجربه می کنند، این میزان از تورم را ندارند، بعد از پرواز مرغ از سفره های مردم، نوبت به میوه رسیده است تا تبدیل به یک رویای دست نیافتنی برای مردم شود.

سعیدی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور؛ اگر قادر به حل مشکلات مردم نیستید، لااقل صادقانه از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنید. نتایج تاریخی نشان می دهد که هیچکس از عذرخواهی نمرده است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند که مراد من از قاچاق آن کولبر بلوچستانی نیست، بی تعارف بگویم تا وقتی هیچ زیرساخت اقتصادی و توسعه ای در مرزهای سیستان و بلوچستان ایجاد نکرده اید، سوخت بری و کولبری نه یک اختیار، بلکه یک اجتناب تاریخی است.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر مطرح کرد: آقای وزیر؛ سری به بیمارستان های چابهار و نیک شهر بزنید تا فاجعه درمان را از نزدیک لمس کنید.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: عصاره فضائل ملت؛ هرگاه که نام استان سیستان و بلوچستان در خانه ملت مطرح شده است، جانانه از آن دفاع کرده اید. دست شما را می بوسم اما فاصله های تاریخی به گونه ای است که دیگر ید توران کافی نیست که باید ید بیضا داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، پروژه های ورزشی ما تبدیل به زیرساخت های تاریخی شده است، از بس که فکری به حال آنها نشده است، از وزیر ورزش می خواهم که تدبیری کنند و یا این پروژه ها را به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری واگذار کنند. من بهر که خوانم غزل حافظ و سعدی/ در شهر غریبی که در آن فهم سخن نیست

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز