اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۱۷۰۳
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

رئیس جمهور:

خطر موج چهارم منتفی نیست/ 99 درصد 481 مصوبه ستاد ملی کرونا اجرایی شده است/ در هفته جاری و هفته‌های آینده واکسیناسیون بیشتر و گسترده‌تری در کشور خواهیم داشت

رئیس جمهور گفت: گزارشی را دیروز دیدم که درستاد ملی 481 مصوبه داشتیم که 99 درصد ان دقیقا اجراشده و یک درصد هم در حال اجرا است این خوشحال کننده است.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

جوانان مانند سابق از گفتمان اصلاح طلبی استقبال نمی‌کنند/ اگر مردم تصمیم گیرنده باشند شکست اصلاح طلبان مهم نیست/ ضعف اصلاح طلبان ارتباط نداشتن با جامعه است/ سیاست قمار است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از ضعف های اصلاح طلبان تاکنون عدم ارتباط فراوان با افراد جامعه بوده یعنی اصلاح طلبان در این چندسال اگر این همه به فکر حفظ قدرت و رسیدن به قدرت بودند با بدنه جامعه ارتباط برقرار می کردند و با افراد جامعه محروم و حاشیه نشینان، افراد فرودست یا متوسط جامعه ارتباط برقرار می‌کردند، قطعا پایه آنها محکم تر و قوی تر می شد.


///

سخنگوی شورای نگهبان:

پاسخ رسمی شورای نگهبان درباره بودجه 1400 هنوز به مجلس ارسال نشده است/ نمایندگان نظرات و جلسات غیر رسمی ما را اطلاع رسانی نکنند/ افراد با سابقه نظامی برای حضور در انتخابات منع قانونی ندارند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پاسخ رسمی ما درباره بودجه هنوز ارسال نشده و دوستان مجلس عجله کردند و نظرات غیر رسمی ما را مطرح کردند.


///

کارشناس مسائل آمریکا:

برخی اصولگرایان خواهان سازگاری نیستند/ آثار و لطمات وارد شده از تحریم‌های آمریکا ملت ایران را نگران کرده است

کارشناس مسائل آمریکا گفت: در درون حاکمیت دو طرز فکر وجود دارد؛ یک نگرانی این است که آثار و لطمات وارد شده از تحریم های آمریکا گرچه نمی توانست کشور بزرگی مثل ایران را از پای دربیاورد ولی ملت ایران را بسیار نگران کرده است.


///

لایحه اصلاح قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا تقدیم مجلس شد

معاون هماهنگی و سخنگوی وزارت کشور از ارسال و تقدیم لایحه اصلاح موادی از قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور به مجلس خبر داد.


///

اسحاق جهانگیری:

همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری با کارگروه تنظیم بازار هستند

جلسه کارگروه تنظیم بازار صبح امروز(شنبه) در وزارت صنعت، معدن و تجارت به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

کاندیداتوری سید حسن خمینی خواب را از چشم برخی گرفته است/ فعالیت انتخاباتی نظامی‌ها قانونی نیست/ طرح کاندیداتوری لاریجانی توسط جبهه اصلاحات کار رقیب است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حواشی کاندیداتوری حسن خمینی اظهار کرد: مطرح شدن اسم حسن خمینی خواب را از چشمان بعضی افراد گرفته است.


///

نماینده مردم بناب در مجلس:

دخالت کردن در کار مجمع تشخیص عملا دخالت در کار مقام معظم رهبری است/ اگر مجمع مسئولیت می پذیرد FATF را تصویب نکند

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: مجلس نباید در کار مجمع تشخیص دخالت کند؛ باید اجازه دهیم اگر مجمع با تشخیص خودش صلاح می داند لوایح را تصویب کند و اگر صلاح نمی داند و مسئولیت می پذیرد، لوایح را تصویب نکند.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

معرفی افراد برای انتخابات به بعد از سال جدید موکول می‌شود/ کاندیداتوری عارف در نهاد اجماع ساز بررسی می‌شود

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: عارف قبل از تشکیل نهاد اجماع ساز اعلام کاندیداتوری کرد و طبیعی است که نهاد اجماع ساز در زمان بررسی ها با شکل گرفتن رقابت ها، همه نامزد های مطرح و معرفی شده احزاب را در مکانیسم نهایی کردن کاندیدا قرار می دهد.


///

سخنگوی وزارت امور خارجه خبر داد؛

برگزاری دومین مجمع گفتگوی تهران با حضور ظریف

سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری دومین مجمع گفتگوی تهران توسط مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه در تاریخ سه شنبه 26 اسفند 1399 خبر داد.


///

توسط کدخدایی؛

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت اعلام شد

سخنگوی شورای نگهبان آخرین نظرات این شورا درباره مصوبات مجلس و دولت را اعلام کرد.


///

با حضور رییس قوه قضاییه؛

سامانه سجل محکومان مالی و سامانه استعلامات مالی قوه قضاییه رونمایی شد

فاز نخست «سامانه سجل محکومان مالی» و «سامانه هوشمند استعلامات مالی قوه قضاییه » با حضور رییس قوه قضاییه در جلسه «ستاد راهبری پیگیری اجرای سند تحول قضایی» بهره برداری شد.


///

جزییات نامه ظریف به بورل

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص نامه وزیر امور خارجه کشورمان به جوزف بورل، مسئول سیاسیت خارجی اتحادیه اروپا، توضیحاتی ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز